تلویزیون شهری یا تابلوی تبلیغاتی تصویری چیست؟
تلویزیون شهری یا تابلوی تبلیغاتی تصویری چیست؟

تلویزیون شهری یا تابلوی تبلیغاتی تصویری چیست؟

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری یا بیلبورد های دیجیتال یکی از تاثیر گذارترین رسانه های تبلیغاتی هستند که به آنها تابلوی تبلیغاتی تصویری بزرگ هم گفته می شود. این تلویزیون غول پیکر امکان نمایش تصاویر رنگی و فیلم‌ها را در محوطه های باز و سرپوشیده در ابعاد بزرگ دارد. به همین دلیل، می تواند تاثیر فوق العاده ای بر بیننده بگذارد. قیمت تلویزیون شهری هم تابع ابعاد و اندازه و کارکردهای آن است که در ادامه بیان خواهد شد. تلویزیون شهری در سطح شهر، بزرگراه‌ها، میادین، چهارراه‌ های شلوغ استفاده می شود و از فاصله دور قابل تماشا هست. در ورودی سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، پارک‌ها، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری، فرودگاه‌ها، سالن‌های انتظار، حتی اماکن تفریحی مانند ورزشگاه‌ها، سینماها و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. در حقیقت می توان گفت تلویزیون شهری یک نمایشگر بسیار بزرگ است که شامل لامپ‌های ریز ال ای دی (LED) می باشد.

آموزش ساخت تلویزیون شهری

تلویزیون شهری از یک سری کابینت های مجزا، که هر کدام همانند یک تلویزیون کوچک هستند، ساخته شده است. هر یک از این کابینت ها با ابعادی حدود یک متر مربع بخشی از تصویر صفحه نمایش بزرگ را شکل می دهند. این کابینت ها هر کدام از ماژول LED که به صورت بلوک های مربع یا مستطیل شکل هستند، ساخته می شوند. این ماژول ها ضدآب و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند. هر کدام از ماژول ها نیز از لامپ های بسیار کوچکتر LED تشکیل می شوند. LED ها در رنگهای قرمز، سبز، آبی و گاهی سفید و زرد تولید می شوند. در تلویزیون شهری هر پیکسل (کوچکترین جزء تصویر) شامل سه یا چهار LED با رنگ های اصلی است. به طور کلی، ماژول تلویزیون شهری، فول کالر است و انواع رنگها را نمایش می دهد.

برای مشاهده لیست قیمت تابلو ال ای دی کلیک کنید.

 

تلویزیون شهری

 

انواع تلویزیون شهری از نظر کاربرد

تلویزیون های شهری از نظر کاربرد به سه دسته زیر تقسیم می شوند ؛

  1. فضای باز (Outdoor)
  2. محیط داخلی (Indoor)
  3. قابل حمل (Portable)

 

تلویزیون های فضای باز یا Outdoor اغلب در فضاهای باز شهری مانند چهارراه‌ها، بزرگراه‌ها، فرودگاه‌ها، پارک‌ها و به طور کلی فضاهای عمومی باز استفاده می شوند. به همین منظور کاملا ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و همچنین به علت وجود آفتاب گیر روی هر پیکسل، در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهند.

تلویزیون های محیط داخلی یا Indoor بیشتر در فضاهای بسته مثل استادیوم های ورزشی، سالن های کنفرانس، سالن های آمفی تئاتر، سالن فرودگاه ها، سالن مترو، فروشگاه ها، تالارها ، مجالس و … استفاده می شود. از همین رو ضد آب نیستند و در اغلب اوقات فاقد آفتاب گیرند و این امر کاهش هزینه ساخت آن ها را در پی دارد. 

تلویزیون های قابل حمل یا Portable نوع دیگری از تلویزیون های شهری هستند که قابل حمل بوده و در زمان کوتاهی نصب شده و می توان به راحتی آن ها را جمع کرده و به مکان دیگری انتقال داد. کاربرد این نوع نمایشگرها برای مراسم های موقت و کوتاه‌مدت مانند برخی جشن ها، همایش ها، سمینارها، نمایشگاه ها و مراسم های فرهنگی است. این نوع تلویزیون، امکان اتصال به ورودی هایی مانند دوربین فیلم برداری، رایانه و سایر ورودی های تصویری و گرافیکی را دارد که می توان بسته به نیاز از هر کدام از آن ها حتی بصورت همزمان بهره برد.

 

انواع تلویزیون شهری از نظر رنگ و نوردهی

از نظر رنگ و نوردهی تلویزیون های شهری به دلیل ساختار پیکسلی در دو دسته RGB و 2RGB ساخته می شوند. در نوع RGB هر پیکسل از یک LED قرمز، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است و در نوع 2RGB هر پیکسل از دو LED قرمز، دو LED سبز و دو LED آبی تشکیل شده است. این ترکیب رنگ در مدل دوم می تواند شدت نور و کیفیت رنگ را افزایش دهد. در تلویزیون های شهری هر یک از پیکسل ها می توانند فاصله مشخصی تا پیکسل های کناری خود داشته باشند. به فاصله بین پیکسل ها در ماژول، دات پیچ Dot Pitch گفته می شود. دات پیچ بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و نشان دهنده فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور است. دات پیچ با حرف P و به دنبال آن عدد فاصله بر حسب میلی متر نشان داده می شود. به عنوان مثال 10P نشان دهنده این است که فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور 10 میلی متر است . ماژول های متنوع با فاصله پیکسلی مختلف ساخته شده تا تلویزیون هایی با کیفیت های متفاوت فراخور نیاز مشتریان تولید شوند. همیشه با توجه به فاصله تماشاگران از تلویزیون شهری باید برای این نکته فنی تصمیم گیری کرد. چون هر چه فاصله تماشاگران از تلویزیون شهری کمتر باشد، باید از کیفیت بیشتر و دات پیچ کمتری برخوردار باشد.

 

انواع تلویزیون شهری از نظر راه اندازی

تلویزیون شهری یا همان تابلوهای روان فول کالر از نظر نحوه راه اندازی به دو دسته  Online و Offline تقسیم می شوند. در نوع آنلاین برای راه اندازی تلویزیون از یک رایانه به عنوان کنترلر استفاده می شود. از این مدل بیشتر برای ساخت تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود. در این نوع تلویزیون ها می توان گفت؛ صفحه نمایش بزرگ تلویزیون شهری، نقش مانیتور کامپیوتر را بازی می کند و برای نمایش فیلم و تصاویر، کامپیوتر باید به طور مداوم روشن بماند. هزینه ساخت تلویزیون های آنلاین نسبت به ابعاد و مدل مشابه آفلاین آن به مراتب بیشتر است. در نوع آفلاین برای راه اندازی تلویزیون از بردهای کنترل استفاده می شود که تنها برای برنامه ریزی و راه اندازی اولیه به کامپیوتر احتیاج دارند و برای ادامه کار و پخش فیلم به طور مستقل کار می کنند. هزینه تمام شده تلویزیون های آفلاین نسبت به ابعاد و مدل مشابه آنلاین کمتر و ساخت آن ها ساده تر است.

 

کارکرد تلویزیون شهری فول کالر

تلویزیون های فول کالر می توانند برای تبلیغات محیطی استفاده شوند و یا جنبه اطلاع رسانی داشته باشند. در صورتی که هدف این تلویزیون ها تبلیغات باشد، می تواند شامل نصب تابلوهای تبلیغاتی مرتبط با کسب و کارها در بزرگراه ها، معابر و میادین شهری باشد. اما اگر این تلویزیون ها برای اطلاع رسانی نصب شده باشند، می توانند پخش اخبار و رویدادها، زمان برگزاری کنسرت ها، همایش ها، سمینارها و دیگر موارد را شامل شوند. ولی بطور کلی این امر کاملا واضح است، اگر در محل های شلوغ و پر رفت و آمد این نمایشگرهای بزرگ را نصب کنیم، بصورت زنده و سریع می توانیم پیام خود را به مخاطبان یا مشتریان برسانیم.

تلویزیون شهری دریاچه چیتگر

تلویزیون شهری جدید به صورت منحنی

یک دیگر از انواع جدید تلویزیونهای شهری، در دو مدل فضای باز و فضای بسته با قابلیت انعطاف برای استفاده در نواحی محدب و مقعر و ابعاد گوناگون، مورد استفاده هستند ، تلویزیون شهری منحنی است. بهترین این نوع تلویزیون ها که ابعاد بزرگی دارند ، باید مشخصات فنی لازم و نکاتی را در نظر بگیرند که در ادامه ذکر می نماییم. اما نمایشگر های منحنی معمولا در مجتمع های تجاری، سینماها و کلیه فضاهای با طراحی خاص نصب و اجرا می شود. البته این نمایشگرهای منحنی در فاصله های نزدیک احتمالا زیاد مناسب نیستند و معمولا هر چه ابعاد بزرگ تر و فاصله دورتر باشد مناسب تر می باشند. در ادامه اطلاعات لازم جهت خرید و استفاده ارائه خواهیم داد.

 

راهنمای انتخاب تلویزیون شهری

در انتخاب تلویزیون شهری در نظر داشتن نکات زیر می تواند انتخاب بهتری را رقم زند:

ابعاد تلویزیون شهری: این مورد بستگی به میزان فضای موجود در محل نصب تلویزیون یا نمایشگر تبلیغاتی و پس از آن، حداکثر فاصله چشم بیننده تا تلویزیون شهری دارد. عمدتا حداکثر فاصله جهت دید مناسب تلویزیون شهری ضریب ده در مساحت کل تلویزیون شهری می باشد. به عنوان مثال، تلویزیون شهری با مساحت 12 متر مربع تا فاصله 120 متری به طور مناسب دیده می‌شود. جهت انتخاب ابعاد نیز بهترین حالت برای نمایش فیلم و تصویر استفاده از یکی از مضرب‌های 3*4 (استاندارد جهانی) و یا 9*16 (استاندارد اروپایی) می‌باشد که طول و عرض تلویزیون فول کالر شما باید جهت نمایش باکیفیت فیلم و تصاویر، به یکی از این نسبت‌ ابعاد گفته شده، نزدیک باشد. ابعاد یکی از مسائل بسیار تاثیرگذار بر قیمت تلویزیون شهری است.

دات پیچ تلویزیون شهری: فاصله مرکز ثقل هر LED تا LED مجاور را دات پیچ تلویزیون شهری گویند و بر حسب میلیمتر اندازه گیری می شود. دات پیچ، وابستگی مستقیم به حداقل فاصله چشم بیننده تا تلویزیون شهری دارد. به عنوان مثال بهترین فاصله دید (حداقل) جهت تلویزیون شهری دات پیچ 10، از فاصله 10 متری می‌باشد. شایان ذکر است که بهترین فاصله دید بدان مفهوم است که از فواصل پایین تر وضوح تصاویر با کیفیت کمتر و به صورت نقطه به نقطه خواهد بود. هر چه میزان دات پیچ کمتر و تراکم پیکسل بیشتر شود تصویر نمایشی با کیفیت تر است.

شدت نور مورد نیاز: وابستگی آن به مقدار نور موجود در محل نصب تلویزیون شهری در ساعات مختلف استفاده از تابلو تبلیغاتی می‌باشد؛ که سنجش حداکثر شدت نور تلویزیون شهری به ازای هر متر مربع محاسبه می‌گردد و از ۷۰۰ کاندلا به ازاء هر متر مربع (جهت برخی از تلویزیون‌های شهری در محیط داخلی) شروع و تا ۸۵۰۰ کاندلا به ازاء هر متر مربع (جهت تلویزیون شهری در فضای باز) نیز وجود دارد. همچنین تلویزیون باید در مکانی نصب شود که از هر جهت در مسیر رفت و آمد، زاویه دید کافی داشته باشد.

رزولوشن تصویر: میزان کل پیکسل های موجود در نمایشگر، تعیین کننده رزولوشن تصویر است. رزولوشن تصویر بر حسب ماتریس در ابعاد سطر و ستون بدست می آید. و هر چه تعداد پیکسل ها بالاتر باشد، کیفیت تصویر بهتر می شود. مارود ذکر شده نیز جز مسائل تاثیرگذار بر قیمت تلویزیون شهری است.

 

قیمت تلویزیون شهری

 

به طور خلاصه تلویزیون شهری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  1. جهت آب باران یا شستشوی دوره ای تلویزیون، بایستی ضد آب باشد.
  2. امکان برخورد اجسام در مکان های مختلف شهر وجود دارد پس ضد ضربه باشد.
  3. در نور مستقیم آفتاب به خوبی قابل دید باشد.
  4. به آسانی بتوان هر آنچه که نیاز است بر روی آن نمایش داد.
  5. ورودی های تلویزیون شهری باید دارای پورت های اچ دی ام آی HDMI و یو اس بی USB و کامپوزیت ویدیو باشد که بتواند نمایش زنده را به خوبی و بدون مکث انجام دهد.
  6. قطعات اولیه با کیفیت بالا و استاندارد باشد.
  7. خدمات پس از فروش فوری و بدون قید و شرط را داشته باشد.
  8. به دلیل اینکه تلویزیون شهری قیمت بالایی دارد، داشتن روش های متنوع فروش تلویزیون شهری از سوی فروشنده لازم است.
  9. جهت جلوگیری از خرابی تلویزیون شهری، بایستی سرویس های دوره ای انجام گیرد.
  10. تلویزیون شهری باید در مکانی نصب شود که از هر جهت در مسیرهای رفت و آمد، زاویه دید کافی و مناسب داشته باشد.

 

قیمت تلویزیون شهری

در جدول زیر می توانید قیمت انواع تلویزیون شهری را مشاهده کنید.

عنوان

دات پیچ محیط مورد استفاده قیمت به تومان

قرمز

10

Outdoor

11/000/000

رنگی (آبی، سبز، زرد، بنفش)

10

Outdoor

12/000/000

سفید

10

Outdoor

12/000/000

3in1 p10

10

Outdoor

23/000/000

3in1 p8

10

Outdoor

28/000/000

RGB (روشنایی 8500)

10

Outdoor

25/000/000

3in1 p6 smd

6

Outdoor

30/000/000

3in1 p5

5

Outdoor

35/000/000

3in1 p4

4

Outdoor

45/000/000

3in1 p5

5

indoor

23/000/000

3in1 p4

4

Indoor

32/000/000

3in1 p3

3

Indoor

38/000/000

3in1 p3/9 rent

3/9

Indoor

65/000/000

3in1 p3/9rent

3.9

Indoor

60/000/000

3in1 p2/5

2/5

Indoor

46/000/000

3in1 p2/5 high refresh

2/5

Indoor

51/000/000

3in1 p2

2

Indoor

59/000/000

3in1 p1/86 1/86 Indoor

67/000/000

هزینه نصب به ازای هر متر مربع شرایط عادی 3/500هزار تومان برآورد می گردد. هزینه جرثقیل در صورت نیاز با کارفرما میباشد. تمامی محصولات دارای سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد.

قابل توجه مشتریان گرامی؛

قیمت های فوق پایه قیمت تلویزیون شهری است و در صورت درخواست متراژ بالا ممکن است قیمت ها تغییر کند. برای نصب تلویزیون شهری کسب مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین کسب مجوز از شهرداری الزامی است. البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد چون ما در مجموعه پارسی الکترونیک کلیه مجوزهای لازم را برای شما جهت نصب تلویزیون شهری اخذ می نماییم. برای اطلاع از لیست قیمت تابلو روان (LED و SMD) فول کالر کلیک کنید

معمولا تلویزیون شهری در اندازه ها و ابعاد مختلفی ساخته می شود که میزان ماژول های هر تلویزیون متفاوت است. در هنگام خرید یا سفارش مدل های مختلف این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه تعداد ماژول های تلویزیون بیشتر باشد آن سیستم از کیفیت بیشتری برخوردار است. البته لازم به ذکر هست که هر چه ماژول های تلویزیون بیشتر باشد ، هزینه تولید آن بالاتر می رود.

میزان تأثیرگذاری تبلیغات تلویزیون شهری در مقایسه با سایر تبلیغات محیطی

همانطور که می دانید ما در عصری زندگی می کنیم که به طور مداوم، شاهد مرگ یک وسیله ارتباطی و تولد وسایل ارتباطی جدید هستیم. در حال حاضر، تبلیغات به منظور ایجاد حداکثر تأثیرگذاری و تناسب با پیشرفت های فناورانه، شکل ها و صورت های نوینی یافته است. از این رو، برای بقا در عرصه تبلیغات، باید همگام با پیشرفت های جهانی حرکت کرد.

 

جهت آشنایی بیشتر و آگاهی از شرایط فروش ویدیو وال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

ویدیو وال . سفارش ویدیو وال در تهران. انواع ویدیو وال . 09125902103

 

 

تبلیغات از انواع روش های مختلفی انجام می پذیرد که شناخت آن ها امکان انتخاب بهترین روش ها را فراهم می آورد. با پیشرفت بشر در قرن بیست و یکم، شاهد ورود ابزارهای جدیدی در حوزه تبلیغات هستیم که در برخی موارد چاشنی خلاقیت، رنگ و بوی تازه ای به آن می بخشد. از جدیدترین ابزارها در زمینه تبلیغات محیطی، تلویزیون شهری است که به دلیل قابلیت تصویری و ویدئویی آن تأثیر فوق العاده شگرفی بر بیننده می گذارد.

تبلیغات محیطی

بدون شک تبلیغات محیطی را می توان قدیمی ترین روش تبلیغاتی دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس بینندگان است، اطلاق می شود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردهای تبلیغاتی، استرابوردها، تبلیغات داخل مترو و بدنه اتوبوس ها و تلویزیون های شهری گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی به شمار می روند.

 

جهت مشاوره و سفارش آنلاین تلویزیون شهری بر روی لینک زیر کلیک کنید

سفارش تلویزیون شهری سفارش تابلو روان سفارش آنلاین تلویزیون شهری

 

از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن نسبت به سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر شده است، این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. به عبارت دیگر، در تبلیغات شهری از آنجایی که تبلیغات محیطی در مکان های عمومی و در معرض دید همگان قرار دارند، بیننده حق انتخاب ندارد و در هر صورت تبلیغ را می بیند. از دیگر ویژگی های تبلیغات محیطی، لزوم کوتاه بودن آن است. چرا که این تبلیغات به رهگذران اختصاص دارد. یعنی کسانی که برای دیدن تبلیغ، چیزی در حدود سه ثانیه فرصت دارند. در نتیجه، پیام آن تبلیغ باید کوتاه و قابل فهم باشد.

تلویزیون شهری

تبلیغات محیطی با تلویزیون شهری

در حوزه تبلیغات محیطی، تلویزیون شهری یا همان تلویزیون های بزرگ تبلیغاتی که یکی از دستاوردهای بزرگ بشر در پی اختراع تکنولوژی ال ای دی ( LED ) می باشد، حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم است. تلویزیون شهری جدیدترین ابزار در حوزه تبلیغات است که به نمایشگرهای بسیار بزرگی اطلاق می شود که قابلیت پخش انواع فرمت های تصویری را داشته باشد. این گونه نمایشگرها با وارد شدن به عرصه تبلیغات، تحول عظیمی در پیشبرد تبلیغات شهری به وجود آورده اند که نادیده گرفتن اثر آن ها در بحث تبلیغات نوین، امری غیرقابل انکار است.

شیوه تبلیغات با تلویزیون شهری به دلیل پرستیژ، جلب توجه مخاطب و قابلیت بروز رسانی خدمات و محصولات، یکی از روش های تبلیغاتی پذیرفته شده در سراسر جهان به شمار می آید. با پیشرفت شیوه های تبلیغاتی، تابلوهای قدیمی و بنرها جای خود را به تابلوهای روان، و بیلبوردهای بسیار بزرگ جای خود را به تلویزیون های شهری برای تبلیغ کالا و اطلاع رسانی داده اند.

تلویزیون شهری این امکان را برای بازاریابان و مدیران تبلیغاتی فراهم می آورد که از طریق تبلیغات خلاقانه بتوانند از این رسانه به عنوان رسانه ای گیرا با قدرت نفوذپذیری بیشتر نسبت به سایر رسانه های محیطی استفاده کنند. بر همین اساس، کارشناسان معتقدند انتقال پیام از طریق تلویزیون های شهری به صورت تصویری و ویدئویی، بهتر از حالت نوشتاری است. چرا که خواندن و درک پیام های نوشتاری زمان و دقت بیشتری می طلبد؛ در حالی که پیام های تصویری با سرعت بیشتری منتقل می شوند و نهایتا این نوع تبلیغات جذابیت بیشتری برای مخاطبان در پی خواهند داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید تلویزیون شهری و انتخاب صحیح می توانید با شماره  09125902103 تماس حاصل نمایید.

تبلیغات تصویری با ارائه نمایه ای دیداری و مجموعه هایی از تصاویر متحرک، علاوه بر ارائه تصویر فیزیکی واقعی نسبت به ابعاد کالا، تصویر ذهنی پویایی را نیز در ذهن خریدار ایجاد می کند. بدین ترتیب، خریدار علاوه بر درک زیبایی بصری و شناخت بیشتر محصول، متحرک بودن را نیز می تواند در ذهن خود ساخته و تجربه ای ذهنی و ارتباطی حسی با تبلیغ برقرار نماید.

در همین راستا تلویزیون شهری با توجه به انتقال ساده و سریع اطلاعات مورد نظر در تبلیغ و قدرت جذب بالای مخاطبان و نهایتا تأثیر بر رفتار و نگرش آن ها نسبت به محصول یا خدمت، را می توان به عنوان یکی از رسانه های برتر در این زمینه به حساب آورد.

مزایای تلویزیون شهری نسبت به بیلبوردهای سنتی

از جمله مزیت های تلویزیون شهری نسبت به بیلبوردهای سنتی، می توان به بهبود مستمر کیفیت نمایشگرهای شهری، بازده انرژی بالا، کاهش قیمت تولید و بازگشت سریع سرمایه اشاره کرد. بدین ترتیب پیشرفت در فناوری IT و ارتباطات دیجیتال این امکان را فراهم می کند تا بتوان بصورت آنی محتوای تلویزیون شهری را به روز رسانی کرد و همچنین امکان انجام تبلیغات برای چندین مشتری روی یک نمایشگر به طور قابل توجهی بهره وری اقتصادی تلویزیون های شهری را افزایش می دهد.

تلویزیون شهری

در کل می توان مزایای تبلیغات شهری دیجیتال با تلویزیون شهری را بدین صورت برشمرد:

  • پشتیبانی از طیف وسیع تر فاکتورهای تبلیغاتی صوت و ویدئو به جای یک تصویر ثابت یا اسلاید.
  • تمرکز بیشتر تبلیغات شهری در یک یا چند نقطه خاص به جای پراکندگی در کل سطح شهر و در نتیجه حفظ زیبایی نمای شهر با کاهش بنرهای تبلیغاتی متعدد.
  • بهبود خلاقیت و نوآوری در تبلیغات شهری به دلیل وجود کلیپ های ویدئویی رنگی.

برای راه اندازی و نصب تلویزیون شهری بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

راه اندازی تلویزیون شهری ، نصب تلویزیون شهری ، برنامه نویسی تلویزیون شهری ، تبلیغات تلویزیون شهری

امروزه علاوه بر استفاده از تلویزیون های شهری در فضای محیط شهری، فضاهای داخلی نیز از اشکال مختلف این نمایشگرها پر شده اند. تابلو های ال ای دی ( LED ) با اندازه های کوچک رشد قابل توجهی یافته است. تابلوهای تک رنگ جای خود را به تابلو های تمام رنگی ( فول کالر ) داده اند.

بنابراین با بکارگیری تبلیغات خلاق و مکان یابی درست برای نصب تلویزیون شهری می توان تحولی شگرف را در عرصه تبلیغات محیطی به وجود آورد. این رسانه در تشویق مردم به مصرف یک کالا بسیار موثر است. تبلیغ یک کالا توسط تلویزیون شهری باعث ایجاد اشتیاق عمومی در جامعه می شود و در نهایت به عنوان یک ابزار تجاری شهری در مقایسه با دیگر وسایل از عملکرد بهتری برخوردار است.

4.98/5 (785)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *