تلویزیون باغ تالار .تلویزیون کافه رستوران tv bilbord09125902103

تلویزیون باغ تالار :

با توجه به پیشرفت جوامع بشری و بوجود آمدن فناوریهای گسترش یافته در سراسر دنیا امروزه استفاده از تکنولوژیهای جهش یافته به مانند تجهیزات صنعتی برای گسترش هیجانها و استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود در اختیار انسان داشتن تکنولوژی هایی مثل نور و تصویر از ویژگیهای کامل مورد استفاده در تالارهای پذیرایی میباشند. فناوری تلویزیون تاغ تالار با توجه به فراگیر شدن آنها تقریبا در اکثر اماکن از نیازهای هیجان انگیز به مانند استیج رقص میباشد.
انتخاب  تراکم و اندازه تلویزیون باغ تالار عروسی :
تلویزیون تالار عروسی با توجه به ابعاد و اندازه سالن مورد استفاده و با توجه به فاصله بین مخاطبین از نظر تراکم و ابعاد و اندازه انتخاب میشود. با توجه به پیشرفت خیره کننده تکنولوژی و تولید و واردات تراکمهای بالای تلویزیون داخل سالن در کشور ما با توجه به نیاز مشتری و ابعاد و اندازه تالار و مخصوصا نزدیکی  تلویزیون تالار عروسی با میهمانان ابعاد و تراکم آنها تایین میشود. نمایشگرهایی با وضوح بالا و کیفیتی بینظیر که میتواند شبی فراموش نشدنی را برای مخاطبان خود رقم بزند.

                                 برای خرید   تلویزیون p2, p1/53,p1/86 آمفی تئاتر سالنی 09125902103 کلیک کنید.

چرا باید از تلویزیون یا ویدیو وال در تالار استفاده کنیم؟

این شاید سوالی باشد که ذهن بسیاری از کسانیکه مجموعه پذیرایی و یا تالار عروسی دارند را به خود مشغول کرده باشد. در جواب این سوال باید بگوییم با توجه به فضای رقابتی کسب و کارها و ایجاد تمایز در ذهن مشتریان امروزه باید از ابزاری استفاده کنید که بتوانید با یک نیر چند نشان بزنید. اول اینکه فرض کنید عروس و دامادی آمده تا از تالار شما بازدید کنند. شما براحتی میتوانید با پخش کلیپ هایی از طبیعت و مراسمهای گذشته براحتی خود را در ذهن آنها متمایز کنید به اضافه آنکه حتما خود آنها در شب جشن عروسی قبل از تالار به باغ و آتلیه میروند و نشان دادن آن عکسها در شب عروسی میتواند گزینه ذهن آنها باشد. دلیلی دیگر اینکه با توجه به آمدن تکنولوژیهای جدید نور پردازی و رقص نورها دیگر استفاده از ویدیو پرژکتور که در برابر نور آنها حرفی برای گفتن ندارند منسوخ شده است. دلیلی دیگر اینکه امروزه با فراگیر شدن این تکنولوژی تلویزیون تالار عروسی در بسیاری از تالارها برای آنها ورودی نیز میگیرند و مراسم مردانه را در زنانه و در بسیاری از مراسم مختلت هم تصاویر استیج رقص را بصورت زنده بر روی تلویزیون تالار نمایش میدهند و بسیاری از افرادی که در گوشه های سالن هستند و بخاطر شلوغی نمیتوانند اون جلو باشند براحتی میتوانند مراسم را از روی تلویزیون شهری شما دنبال کنند. به اضافه پرستیج بینظیری که به کسب و کار شما میدهند.

                                                                           برای سفارش     تلویزیون تالار عروسی.تلویزیون سالنی 09125902103 کلیک کنید.

فرق بین تلویزیونهای سنتی با تلویزیون و ویدیو وال داخل تالار عروسی

بطور کلی از ایام قدیم وجود نمایشگرهایی در تالارهای عروسی مرسوم بوده واز آنها در جهت نشان دادن کلیپ ها و یا دموی تالار برای مشتریان استفاده میشده است. مثل ویدیو پرژکتور که همانطور که در قبلتر نیز گفته شد این دسته از نمایشگرها بخاطر قدمت و ضعفهای زیادی که دارند منسوخ شده هستند شدت نور پایین آنها و نشان دادن تصاویری بی روح و بی کیفیت از نکات منفی آنها هستند بویژه که با توجه به پیشرفت تکنولوزی های نور دهی امروزی واقعا دیدن تصاویر بر روی ویدیو پرزکتور امکان پذیر نیست و یا وجود ال سی دی های قدیمی که در وهله اول و بزرگترین ضعف آنها که در برابر نور واقعا حرفی برای گفتن ندارند. و بویژه ابعاد و اندازه کوچک آنها که واقعا برای تالارهای بزرگ نمیتواند گوشه ای از تالار را پوشش دهد.

 

با آمدن تکنولوژی تلویزیون شهری و ویدیو وال ال ای دی و اس ام دی با توجه به ابعاد و اندازه بدون محدودیت و شدت نور بالای آنها و کیفیت و وضوح بالای تصاویر بر روی آنها با وجود پردازشگرهای حرفه ای  در کنار آنها که امکان گرفتن هر نوع خروجی را بر روی آنها ممکن میکند واقعا تصاویری با کیفیت بینظیر و وضوح رنگها در شارپ ترین حالت ممکن را به مخاطبین القا میکنند. به اضافه آنکه تنظیم شدت نور در اختیار خود آنهاس و در پاره ای از اوقات که احساس شود شدت نور بالا میتواند باعث آزار میهمانان شود براحتی قابل تنظیم هستند. نمایشگرهایی که بر اساس سایز تالار و یا محیط مورد استفاده ابعاد و اندازه آنها تایین میشود و با توجه به فاصله آنها تا میهمانان و مخاطبین نیز تراکم آنها را میتوان در نظر گرفت. و پیشنهاد میشود حتما برای انتخابی حرفه ای و بی نقص با مشاوران و کارشناسان ما در مجموعه پارسی الکترونیک در تماس باشید که با بازدید از مکان شما بهترین ابعاد و بهترین تراکم برای شما در نظر گرفته شود.

تلویزیون کافه رستوران:

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم امروزه در بیشتر اماکن استفاده از فناورهای تلویزیون داخل سالن به سرعت رونق زیادی پیدا کرده است و خب طبیعتا نحوه استفاده و بهره برداری از آنها در مکانهای مختلف بستگی به نوع نیاز و یا میتوان گفت بستگی به استراتژی تعریف شده از سوی مدیریت آن مجموعه دارد. تلویزیون کافه رستوران موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. در بسیاری از رستورانها استفاده از تلویزیون کافه رستوران برای حفظ مشتری در تمامی تایم روز و عصر و حتی تا آحر شب است. و در مجموعه مشابه دیگری برای گرفتن تبلیغات و در آمد زایی مورد استفاده قرار میگیرد. که اگر از کارشناسان ما بپرسید ما با انواع نیازها روبرو شده ایم و برای آنها اجرا داشته ایم ولی باید بپذیریم که امروزه استفاده از این ابزار در بحث تبلیغات و در آمد زایی نفش غیر قابل انکاری را داراست. و استفاده از تلویزیون سالنی برای هر نوع تفکری که باشد میتواند به پیشرفت و پرستیج آن مکان کمک شایانی داشته باشد. در پایین از نوعی اجرا در کافه رستوران عکس گذاشتیم.

انواع تلویزیون کافه رستوران. تلویزیون داخل سالن:

تلویزیونهای مورد استفاده در رستوران انواع مختلفی دارند که در این قسمت سعی داریم تا حدودی شما را با آنها آشنا کنیم.  بطور کلی تلویزیونهای مورد استفاده در سالن ها و اماکن سرپوشیده با نام نمایشگر ایندور و یا فضای داخل شناحته میشوند و ساحتار آنها دارای پارامترهایی متعدد است. بعنوان مثال تلویزیون داخل سالن دات 4 که به اختصار کلمه دات فاصله بین مرکز تا مرکز پیکسلها را مشخص میکند و میتوان این گونه عنوان کرد که تلویزیون و یا ویدیو وال دات 4 فاصله بین پیکیلها در آن چهار میلیمتر میباشد. و به همین ترتیب تلویزیون داخل سالن دات 3 با فاصله مرکز تا مرکز پیکسلها سه میلیمتر تلویزیون داخل سالن دات 2/5 مرکز تا مرکز پیکسلها دو و نیم میلیمتر به همین ترتیب تلویزیون دات 2 تلویزیون دات 1/86 تلویزیون داخل سالن دات 1/53 که همانطور که قبلتر عنوان کردیم کبمه دات و یا P انگلیسی مخفف میلیمتر به فاصله مرکز تا مرکز پیکسلها اشاره میکند. و هر قدر این عددها کمتر میشود تراکم پیکسلی در تلویزیون داخل سالن ما بیشتر میشود.
هر قدر فاصله نمایشگر شما با مخاطبین کمتر باشد شما برای اینکه تصاویری با کیفیت و وضوح بالاتری داشته باشید باید از تراکمهای بالاتر استفاده کنید و ابعاد و اندازه تلویزیون سالنی شما هم بستگی به ابعاد و اندازه سالن و یا مکان سرپوشیده شما دارد. و اما در ادامه با تعداد پیکسلها در انواع تلویزیونهای داخل سالن در تراکمهای مختلف آشنا میشوید.
تلویزیون داخل سالن دات 5 دارای چهل هزار پیکسل در متر مربع میباشد. تلویزیون دات 4 دارای شصت و دو هزار و پانصد پیکسل در متر مربع میباشد. تلویزیون دات 3 دارای یکصد و بیست هزار پیکسل در متر مربع میباشد. تلویزیون داخل سالن دات 2/5 دارای صدو شصت هزار پیکسل در متر مربع میباشد. تلویزیون سالنی دات 2 دارای دویست و پنجاه هزار پیکسل در متر مربع میباشد . تلویزیون داخل سالن دات 1/86 دارای 340 هزار پیکسل در متر مربع میباشد و تلویزیون داخل سالن دات1/53 دارای چهارصدو پنجاه هزار پیکسل در متر مربع میباشد.

در پایین تصاویری از نصب و اجرای تلویزیون داخل سالن مورد استفاده بر روی شلف در هایپر مارکت برای تبلیغات را میبینید.

                                              سازنده تلویزیون شهری p8.p10.p6.p5.تلویزیون شهری سیار برای دیدن شرایط فروش کلیک کنید.

نحوه اجرای صفر تا صد تلویزیون تالار عروسی را در زیر ببینید:

نحوه اجرای تلویزیون داحل سالن در اماکن مذهبی را در زیر ببینید.

 

 

در آخر به شما پیشنهاد میکنیم برای استفاده از این فناوریهای مدرن در هر مکانی که مد نظر دارید حتما قبل از تصمیم گیری برای انجام پروژه با ما در تماس باشید که با  بازدید رایگان توسط کارشناسان ما بتوانیم با توجه به وسعت و اندازه مکان مورد استفاده بهترین ابعاد و متناسب ترین تراکم را برای شما در نظر بگیریم که پس از اجرا بتوانید بهترین بهره برداری را در جهت اهداف خود داشته باشید.

 

5/5 (40)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *