ویدیو وال . سفارش ویدیو وال در تهران.09125902103

ویدیو وال یا نمایشگر غول پیکر داخل سالن:

                                                                        

 به نمایشگرهای غول پیکری که امروزه در اغلب مکانها از جمله سینما ها. سالنهای آمفی تئاتر . تالارهای عروسی . رستورانهای بزرگ . استخرها . سالنهای همایش . اماکن مذهبی . مساجد . پاساژهای بزرگ و اغلب اماکن سرپوشیده نصب و استفاده میشود ویدیو وال و یا تاویزیون شهری داخل سالن گفته میشود. نمایشگرهایی در ابعاد و اندازه های بزرگ و خیره کننده که غالبا برای اطلاع رسانیها – نشان دادن تبلیغات محیطی و یا پوشش دادن رویدادهای مهم ورزشی از جمله جام جهانی فوتبال و یا لیگ ملتهای والیبال ودر جاهای مختلف مثل تالارهای عروسی برای پوشش مراسم مردانه در زنانه و یا عکسهای عروس و داماد و در میهمانیهای بزرگ و دسته جمعی برای پوشش برنامه های استیج بصورت زنده و مستقیم از تکنولوژی ویدیو وال استفاده میشود. و امروزه این نوع نمایشگرها در بیشتر جاها دیده میشود. و در سطح شهرها نیز از تلویزیون غول پیکر شهری برای فضای بیرونی استفاده میشود.

 

استفاده از ویدیو وال در تالار عروسی

نوعی دیگر از ویدیو وال ها از یک صفحه نمایشگر بزرگ تشکیل میشود که شامل چندین صفحه نمایشگر است که در کنار هم چیده شده اند. یعنی در مساحت کلی آن از چندین مانیتور که در کنار هم هستند تشکیل شده و مشکل عمده این نوع ویدیو وال این است که در مساحت کلی صفحه نمایش تاثیر زیادی دارد هر چند که در زمان پخش تصاویر نیز این حاشیه های دور نمایشگرها کاملا دیده میشوند و در پاره ای از مواقع حتی توی ذوق بیننده هم میزنند.و این را هم از قلم نندازیم که در مساحت مفید کلی این نوع ویدیو وال ها هم این حاشیه ها تاثیر زیادی دارند. که البته در حال حاضر کمتر از این نوع ویدیو وال استفاده میشود. و غالبا قدیمی تر هستند. سیستم ویدیو والهای امروزی با استفاده از پنل های led  و smd بطور مستقیم استفاده میشوند و گستردگی وسیعی از اندازه ها با قطر صفحه بین 46 و 80 اینچ موجود اند و انتخاب صفحه نمایش بستگی به فاصله مشاهده مخاطبین دارد. و هر قدر که فاصله کمتر باشد طبیعی است که تراکم پیکسلی باید به اندازه کافی باشد که مخاطبین پیکسلها را بصورت مجزا نبینند. در ضمن ابعاد ویدیو وال مورد استفاده نیز باید بنا به تفکیک اندازه طول و عرض دیوار و یا جای نصب دارد.

                                                    وارد کننده تلویزیون شهری تلویزیون شهری smd پارسی الکترونیک 09125902103 Instagram photos and videos . (@parsielectronic_ali_ostad)

 

نمایشگر استفاده شده در استوریو برج میلاد

 جهت سفارش تعمیرات تلویزیون شهری بر روی لینک زیر کلیک کنید                                             تعمیر تلویزیون شهری در تهران.تعمیر تابلو روان در تهران09125902103

سفارش ویدیو وال تلویزیون داخل سالن

برای سفارش ویدیو وال با توجه به تراکم‌های متنوع و انواع این تکنولوژی ها تیم تخصصی پارسی الکترونیک به مشتریان محترم پیشنهاد میکند که بازدید توسط کارشناسان مجموعه از فضا و محیط اجرا را به ما واگذار کنند تا تیم تخصصی ما بتواند بهترین و تاثیرگذارترین نمایشگر را به مشتریان پیشنهاد کند و حتی برای جانمایی نیز متخصصان ما می‌توانند کمک شایانی را به شما بکنند و با توجه به شرایط محیطی و تناسب طول به عرض جغرافیائی مجموعه و یا سالن در ابتدا ابعادی مناسب را به شما پیشنهاد دهند و سپس با توجه به شرایط و میدان دید در جای جای سالن بهترین تراکم و بهترین کیفیت را از نظر تراکم پیکسلی و بهتر دیده شدن آن به شما معرفی خواهیم کرد ولی در مجموع سعی متخصصان ما بر این است که با ابعاد و اندازه ای معقول و هزینه ای متعادل متناسب ترین ویدیو وال را در اختیار شما قرار دهند که تا سالیان سال بتوانید بهره‌برداری مفید را از آن محصول داشته باشید امروزه فراگیری این تکنولوژی به سرعت در حال تکثیر است تا جایی که در بیشتر اماکن شاهد ظهور این پدیده هستیم و با استفاده از فکر و دید وسیع تبلیغاتی بهره‌برداری هایی غیر قابل باور را در بیشتر جاها شاهد هستیم تا جایی که شاید در ذهن مخاطبین باور نوع استفاده از آنها سخت باشد نمایشگرهای که روز به روز در تجهیزات جانبی و کناری آنها نیز شاهد رونمایی از بروزترین پردازشگرها و کارت کنترل ها هستیم و انواعی دیگر از آنها که بصورت تاچ مثل صفحه گوشی همراه با جدیدترین متدهای متداول در دنیا در حال تولید و بهره‌برداری هستند تا جایی که هر روز هم به آپشن‌های موجود در آنها اضافه میشود و بسیاری از دغدغه کسانیکه همواره از آنها استفاده میکنند بصورت لحظه ای در حال کاسته شدن است.

ویدیو وال بهره برداری شده در پارک ژوراسیک و مجتمع لیدوما شهرک غرب

 

سوالات متداول در مورد ویدیو وال‌ها
بسیاری از مشتریان و مخاطبان هر روز سوالاتی در ذهن‌شان است که همواره بصورت تکراری از ما پرسیده میشود و در این بخش سعی داریم تا به بسیاری از آنها پاسخ دهیم مثلا در مورد قیمت این نمایشگرها و اینکه چه عواملی هست که در قیمت آنها تاثیر گذاری مستقیم دارد که در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در وهله اول تراکم پیکسلی آنها ، یعنی هر قدر که در متر مربع تراکم این نمایشگر ها بیشتر باشد مشخصاً از وضوح تصویری بالاتر برخوردار است که این مهمترین عامل در نایین قیمت این نوع از تلویزیون های سالنی است، و در قسمتی دیگر نوع پنل مورد استفاده در آنها نیز تاثیر مستقیم در قیمت و کیفیت و کارایی آنها دارد ، سوالی دیگر اینکه چه ابعادی از این نوع تلویزیون های سالنی و یا ویدیو وال ها استفاده کنیم که برای ما کافی باشد، که پاسخ این سوال نیز تنها در بررسی ها و بازدید تخصصی کارشناسان ما از مجموعه شما میتوانید جواب این سوال خود را دریافت کنید، چون این معقوله ایست کاملا تخصصی که در ابتدابا توجه به موقعیت مکانی شما و کارشناسی انجام شده، باید کاری انجام شود که پاسخگوی نیاز های شما را بدهد و شما بتوانید بهره‌برداری اقتصادی کامل از آن محصول را ببرید ، و یا سوالی دیگر اینکه آفلاین و آنلاین بودن آنها چه تفاوتی با هم دارند، که باز در اینجا باید بگوییم که نمایشگرهای آفلاین قابلیت پخش فایلها و کلیپهای ذخیره شده شما را دارد و شما میتوانید از طریق فلش و کابل لن به آن برنامه بدهید ، ولی در بحث تلویزیون های سالنی آنلاین این معقوله کاملا متفاوت است و تلویزیون شما دارای تعدادی ریسیور کارت و یک پردازشگر است که به آن ویدیو پروسوسور گفته میشود و این دستگاه همزمان قابلیتهای فراوانی را به ویدیو وال و نمایشگر شما میدهد پخش زنده از طریق لپ تاب و یا ستاباکس و گزینه اچ دی ام آی و خروجی دی وی آی و خروجی وی جی ای و خروجی فلش که همواره شما میتوانید از تمامی آپشن‌های بروز این سیستم بهره‌برداری داشته باشید، بطور مثال تلویزیون شهری داخل تالار عروسی میتواند همزمان از داخل مراسم مردانه در زنانه پخش زنده داشته باشد و یا پخش زنده استیج رقص همزمان در مانیتور و ویدیو وال و همچنین میتواند بصورت آفلاین عکسهای گرفته شده آنها را هم که از قبل گرفته اند در طول مراسم پخش کند پس بصورت کلی تلویزیون شهری آفلاین تفاوت های زیادی با نوع آنلاین دارد.
ویا سوالی مبنی بر اینکه آیا این نوع ویدیو وال‌ها اگر ضربه بخورند خراب میشوند که در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر ضربه در حدی باشد که با دست و یا بدن به آن زده شود با توجه به قابلیت ارتجاعی پنل ها مشکلی بوجود نمی‌آید ، ولی اگر با شئ سختی ضربه زده شود بدیهی است که آسیب میبیند ، ولی این آسیب متوجه کل سیستم تلویزیون سالنی نمیشود و فقط آن پنل خراب میشود و یا در حد چند پیکسل خراب میشود که با توجه با اینکه این پنلها ماژول ها در ابعاد کوچک هستند همان پنل قابل تعویض است، و مثل ال سی دی کل صفحه دچار آسیب نمیشود.

 

سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا از آنها در استخر میتوان استفاده کرد و با توجه به رطوبت بالا مشکلی برای آنها ندارد ، جواب مثبت است البته با توجه به شرایط تعریق و رطوبت بالا باید تمهیداتی برای ویدیو وال و یا تلویزیون شهری داخل استخر در نظر گرفته شود، البته شرایط استخرها هم با هم یکی نیست باز بستگی به ارتفاع سقف و تهویه استخرها دارد، ولی بطور کلی در تمامی استخرها میتوان از این نوع تکنولوژی ها هم بهره برداری کرد

                                        تلویزیون p2, p1/53,p1/86 آمفی تئاتر سالنی 09125902103                                                    

ویدیو وال های بهره برداری شده در استخرها

 

شرکت پارسی الکترونیک مفتخر است با بیش از شانزده سال تجربه در تولید و ساخت و اجرای صفر تا صد تلویزیون های شهری در خدمت همکاران و مشتریان عزیز بوده و همواره در خدمات رسانی به هم میهنان عزیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.                                                         parsielectronic_ali_ostad

ویدیو وال نمایشگر مورد استفاده در آزمایشگاه فردیس

 

ویدیو وال متحرک نمایشگر یادمان شهدای اهواز

 

ویدیو وال نمایشگر مورد استفاده در فرودگاه امام 

 

نمایشگر میدانی هواشناسی استان خوزستان اهواز

ویدیو وال مورد استفاده در اماکن مذهبی و حرم 

5/5 (76)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *