وارد کننده تلویزیون شهری تلویزیون شهری smd پارسی الکترونیک 09125902103 Instagram photos and videos . (@parsielectronic_ali_ostad)

وارد کننده تلویزیون شهری   

مجموعه پارسی الکترونیک از سال 1358 توسط جمعی از فارغ التحصیلان نخبه دانشگاه صنعتی شریف تاسیس گردیده و از همان ابتدای ورود به این صنف پا در عرصه تولید محصولات انحصاری و قطعات ریز و درشت مورد استفاده در تابلوهای روان و تلویزیونهای شهری گذاشت.

تولیداتی به مراتب با کیفیت تر و شدت نور بیشتر از تلویزیونهای شهری نوع وارد شده در آن زمان.

تولید تلویزیون شهری و تابلو روان

و از آنجایی که متاسفانه در هیچ مقطعی از تولیدات داخلی تلویزیون شهری و تابلو روان حمایتی نشده و نحواهد شد با توجه به اینکه پتانسیل تولید انواع ماژول تلویزیون شهری و تابلوی روان کاملا در کشورمان وجود دارد.

تولید این تکنولوژی ها از آن زمان بصورت صفر تا صد از تولید تلویزیون شهری و ماژول آنها تا سایر اقلام در مجموعه پارسی الکترونیک و دو شرکت دیگر بصورت کاملا حرفه ای انجام میشد.

واردات تلویزیون شهری

که هیچ حمایتی از تولید نشد. و شرکتها کم کم در مسیر واردات تلویزیون شهری و فطعات آنها قرار گرفتند. و در حال حاضر بازار واردات این تکنولوژی و قطعات آنها بصورت کلان در بین تمامی شرکتها داغ داغ است.

فن آوریهایی که تکنولوژی آنها روز به روز در حال بروزرسانی و پیشرفت است.

 

تاثیر تلویزیون شهری در تبلیغات

فن آوریهایی که امروزه تاثیر خیره کننده ای در تبلیغات شهری و محیطی دارند. امروزه تلویزیون شهری در هر جایی که استفاده شود تاثیر تیبیغاتی شگفت انگیزی را از خود نمایان میکند. تاثیر تلویزیون شهری در تبلیغات شهری را در همه جا براحتی میتوان دید و کاملا احساس کرد.

استفاده از تلویزیون شهری در سر درب اماکن دولتی

استفاده از تلویزیون شهری در سر درب مغازه ها

استفاده از تلویزیون شهری در اماکن عمومی و سر تقاطع ها

استفاده از تلویزیون های شهری در داخل اماکن ورزشی

که در عکسهای زیر نمونه های تلویزیون شهری استفاده در جاهای مختلف را با هم میبینیم.

تلویزیون شهری smd

با پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی شاهد تحولات زیادی نیز در بازار تلویزیون های شهری هستیم. ماژولهای وارد شده تلویزیون شهری smd در تراکمهای مختلف با کیفیتهای بالا و شدت نورهای متنوع در دو مدل تلویزیون شهری داخل سالن. تلویزیون شهری محیطی. یا اوتدور

 

انواع تلویزیون شهری smd

تلویزیون شهری smd با تراکمهای مختلف. که به فاصله مرکز تا مرکز پیکسلها ( دات ) و یا مخفف آن حرف ( P  ) در انگلیسی تاویزیون شهری smd با فاصله  p10 که تقریبا در دو سالی که گذشت کمتر وارد شده و یا به عبارتی دقیق تر و درستتر تلویزیون شهری p10 smd اصلا وارد نشده.

و با توجه به بروز تر شدن ماژولهای تلویزیون شهری در بسیاری از اماکن شاهد نصب تلویزیون شهری p8  و تلویزیون شهری p6  و یا تلویزیون شهری p5 بنا به درخواست مشتریان هستیم.

تلویزیونهای شهری با تراکم بالا و وضوح تصویر خیره کننده که زیبایی خاصی هم به خیابانها و معابر میبخشند.

 

تعداد پیکسل تلویزیون شهری smd

برای بسیاری از مشتریان این سوال وجود دارد که در تلویزیون شهری p8 چند پیکسل وجود دارد و در بیشتر افراد این تفکر وجود دارد که هر قدر این عددی که کنار حرف (p ) قرار دارد بیشتر باشد تراکم پیکسل بیشتری نیز وجود دارد.

در داقع این تفکر اشتباه است. به این دلیل که این عدد هر قدر که در تعریف تراکم تلویزیون شهری کمتر باشد فاصله بین پیکسلها در تلویزیون شهری کمتر میشود و در نتیجه تراکم و وضوح نصویر تلویزیون شهری بیشتر میشود.

تلویزیون شهری p8 smd در متر مربع دارای 16 هزار پیکسل است. تلویزیون شهری p6 smd در متر مریع دارای 26 هزار پیکسل و تلویزیون شهری p5 smd در متر مربع دارای 40 هزار پیکسل میباشد.

در واقع این توضیحات در مورد تراکم تلویزیون های شهری smd اوتدور  موجود در کشور ما است. و از این تعداد تراکم بالاتر در تلویزیونهای شهری smd ایندور خلاصه میشود.

در تصاویر زیر تعدادی از نمایشگرهای smd را با هم میبینیم.

 

تلویزیون شهری smd داخل سالن

تلویزون های شهری smd داخل سالن که در بسیاری از اماکن ورزشی و استودیو های صدا و سیما. تلویزیون شهری smd اماکن زیارتی و داخل پاساژها که اغلب آنها با تراکمهای بالاتری نسبت به تلویزیون شهری اوتدور اجرا میشوند.

البته آنها در شدت نور و در ضد آب بودن هم نسبت به همتای بیرونی خود تفاوت های زیادی دارند.

 

تراکم تلویزیون شهری smd داخل سالن

تلویزیون شهری p4 smd دارای 62 هزار پیکسل در متر مربع. که آنها هم دارای وضوح تصویر بسیار زیادی هستند. تلویزیون شهری p3/9 smd و تلویزیون شهری p3 smd که در دو سالی که گذشت باز هم این فن آوریها با پیشرفت خیره کننده خود تکنولوژیهایی فراتر از تصور را رونمایی کردند.

تلویزیون شهری P2/5 SMD  و بعدتر تلویزیون شهری P2 smd که به ترتیب دارای 160 هزار پیکسل در متر مربع و 280 هزار پیکسل در متر مربع با وضوحی کاملا طبیعی و ویژه.

نمایشگرهایی بینظیر در کیفیت و کارایی که اخیرا تمامی استودیوهای صدا و سیما به آنها مجهز شده اند و تصاویری کاملا شفاف و کاملا زنده از جهت نوع ارائه تصویر را برای مخاطبین نمایان میکنند.

 

تلویزیون شهری smd تالار عروسی

استفاده از این تکنولوژی ها کم کم در تالار ها و همایش ها جهت پوشش دادن بهتر لحظه به لحظه مراسم ها و با توجه به آپشنهایی که این نوع تلویزیون شهری به کاربران میدهند و جذابیتهایی که برای حاضرین در سالنها دارند فراگیر خواهد شد.

تلویزیون شهری در تالارهای عروسی تقریبا این امکان را به میهمانان میدهد که در داخل سالنها بصورت لحظه به لحظه مراسم را دنبال کنند بویژه نشان دادن سالن مردانه در زنانه و کارایی تلویزیون شهری در تمامی لحظات مراسم بصورت زنده به جذابیتهای مجلس اضافه میکند.

همینطور بسیاری از کارهای دیگری که با تلویزیون شهری در مراسم میتوان به جذابیت آن لحظات در ذهن میهمانان خاطراتی فراموش نشدنی را رقم زد.

نمایی از اجرای تلویزیون شهری در تصویر زیر در تالار عروسی

 

تلویزیون شهری smd در استخرها

استفاده از تلویزیون شهری در بیشتر اماکن ورزشی تقریبا وسعت بیشتری پیدا کرده مخصوصا استفاده از تلویزیون شهری در استخرها دلیل آن هم کاملا واضح است.

غالبا در زمانهایی که رخدادهای مهم ورزشی در جریان است مانند لیگهای معتبر فوتبال در کشورهای مختلف و یا در تایم بانوان بسیاری از آنها برنامه های گوناگونی را در شبکه های مختلف دنبال میکنند. وبرای آنکه مدیران این مجموعه ها بتوانند مشتریان خود را داخل استخر نگه دارند قطعا به ابزاری نیاز دارند که با توجه به وسعت اماکن ورزشی و استخرها و بویژه رطوبت بالای این اماکن به هیچ وجه امکان استفاده از تلویزیون خانگی نمیباشد.

در اینجا هست که داشتن تلویزیون شهری هم از نظر پرستیژ کاری در بسیاری از این اماکن حتی برای گرفتن تبلیغات و نشان دادن شبکه های تلویزیونی و پخش زنده کاربرد فراوانی دارد. که باز هم با توجه به آپشنهایی که تلویزیون شهری به کاربران میدهد طرفداران زیادی دارد.

اجرای تلویزیون شهری در استخر را در عکس های زیر مشاهده کنید.

اجرای تلویزیون شهری smd در اماکن زیارتی

از مکانهای دیگری که در سالیان اخیر وجود تلویزیون شهری کاربرد خوب و مفیدی داشته میتوان به اماکن زیارتی و مذهبی اشاره کرد. که از وجود تلویزیون شهری در صحن ها و رواق های مختلف در برنامه های زنده و یا در دعا خوانی ها استفاده خوبی میشود.

در این نوع جاها با توجه به اینکه سالیانه برای تمامی مناسبتها و یا اطلاع رسانیها هزینه هنگفتی صرف چاپ بنر میشد و بعد از آن مناسبت عملا آن بنر بلا استفاده میماند. اجرای تلویزیون شهری کمک خوبی برای این نوع اطلاع رسانیها و اعیاد و مناسبت ها کرد و گاها نیز در مراسمات زنده دعا و مرثیه خوانی از تلویزیون شهری در تمامی مکانهای مورد نیاز بهره وری خوبی صورت میگیرد.

اجرای تلویزیون شهری را در اماکن زیارتی در تصاویر زیر میتوانید مشاهده کنید.

در مقاله های بعدی در ارتباط با نحوه اجرای صفر تا صد تلویزیون شهری داخل سالن بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

 

 

5/5 (68)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *