تلویزیون p2, p1/53,p1/86 آمفی تئاتر سالنی 09125902103

تلویزیون p2 , p1/53 , p1/86 سالنی:

امروزه با پیشرفت خیره کننده تکنولوژی وسرعت بالای تولیدات در سطح کشور چین شاهد رونمایی لحظه به لحظه ماژولهایی با تراکمهای پیکسلی بالا و تولید تلویزیون های سالنی p2 p1/53 p1/86 هستیم.

تلویزیون سالنیp2

تلویزیون داخل سالن با ترکیبی از ماژولهای p2 و یا به زبان ساده تر ماژولهایی با تراکم پیکسلی مرکز تا مرکز به فواصل دو میلیمتر با مشخصات و مختصات ارتفاع ماژول 80پیکسل و طول ماژول 160 پیکسل که در مجموع متر مربع آن که دارای هجده ماژول است تراکم پیکسلی 250 هزار smd را به خود اختصاص داده است.
که از این نوع ماژول در تلویزیون های سالن های آمفی تئاتر استفاده زیادی میشود و این نوع تلویزیون p2 نسبت به تلویزیون p1/53 و p 1/86 تولید شده در این اواخر قدمت بیشتری دارد و پروژه های زیادی از تلویزیون p2 در کشور ما طی دو یا سه سال گذشته اجرا شده است.

برای خرید تلویزیون شهری سه بعدی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تلویزیون شهری چهار بعدی . تلویزیون شهری سه بعدی 09125902103

 

تلویزیون p1/86 سالنی:
تلویزیون p1/86 داخل سالن نمایشگری خیره کننده با تصاویری باور نکردنی کاملا ویژه برای سالن آمفی تئاتر اتاق مانیتورینگ – سالن سینما و مراکز کنترل ترافیک – قابل استفاده در استودیوهای تلویزیونی که مخاطبین بسیار نزدیک هستند. تعداد پیکسل در ارتفاع 86 تعداد پیکسل در طول 172 عدد با رفریش 3840 گزینه ای بینظیر در سایر اماکن.
تلویزیون p1/86  سالنی تراکم 290 هزار پیکسل در متر مربع دارای عملکردی بینظیر در نمایشگرهای سه بعدی و تصاویری چهار بعدی. دارای بروز ترین دیتیل های شگفت انگیز برای تبلیغاتی گسترده.
این نوع ماژول p 1/86 با تکنولوژی نرم و بسیار نازک و وزن بسیار سبک و قابلیت انعطاف پذیری زیاد برای طراحی اشکال و افکت ها در هر نوع قوس در هر زاویه ای با چیپ های حرفه ای با پوشش ماسک و ابرویی شکننده نمیباشد.
تلویزیون p1/86 داخل سالن با طراحی کوچک چیپ ها با قابلیت بالایی در طراحی امکان شکلهای پیچیده تری را برای طراحی و نمایش ایجاد میکند. تلویزیون p1/86 با نوع ماژول حرفه ای تر بطور مستقیم تاثیر بسزایی را در صرفه جویی زمان و دقت و تلاش طراح دارد.
این صفحه نمایش با سرعت و کیفیت بالایی ثبات و عملکرد عالی و خیره کننده ای هم در اجرای افکتها و نوع عملکرد طراحی پس زمینه ما دارا میباشد. طراحی ویژه – یکپارچگی تصویر – طراحی ماژولار برای نصب و نگهداری آسان – رنگهای درخشان – مقیاس های خاکستری خیره کننده – نرم افزار عامل سازگار با نرم افزارهای گسترده در دسترس ابزارها را حذف کرده و قابلیت سرویس دهی را بهبود میبخشد.
تلویزیون p1/86  با دید بالا و روشنایی بالا – تصویر پایدار صاف و واقع بینانه است و سرعت پاسخ در این نوع نمایشگر بسیار سریع است.نسبت کوچک چیپ های led سازگار با نسبت مردمک چشم انسان است.
در تلویزیون p1/86 مخاطبان میتوانند از جشن بصری نیز لذت ببرند. کنترل کامپیوتر و تلفن همراه پشتیبانی دو گانه برنامه صفحه ابر داده به اضافه شبکه وای فای- همچنین نرخ تجدید تا 3840 هرتز عملکرد پایدار بدون سو سو زدن و جلوه نمایش خیره کننده. همچنین کنتراست بالا و زاویه دید گسترده و وضوح رنگ برجسته و خیره کننده برای جذب چشم

 

 

تلویزیون p1/53 داخل سالن:
با پیشرفتهای حاصل شده در فن آوری های تلویزیون شهری داخل سالن و تولید انواع ماژول با تراکمهای بسیار بالا در کشور چین شاهد ورود تکنولوژی مازول های smd p1/53 در کشورمان هستیم
 ماژولهایی با تراکم پیکسلی غیر قابل باور که روز به روز هم از نظر تراکم شاهد پیشرفت های لحظه به لخظه آنها هستیم. و در آینده نزدیک قطعا شاهد ظهور تراکمهای بالاتری نیز در این فناوری منحصر بفرد خواهیم بود.

 

تلویزیون p1/53 با تراکم 422500 پیکسل در متر مربع گزینه ای فراتر از تصور برای اماکنی به مانند استودیو های تلویزیونی – سالن های آمفی تئاتر – اتاق مانیتورینگ – سینما – و حتی تالارهای عروسی و پدیرایی که کم کم از وجود این نوع تلویزیون بهرمند خواهند شد.
خصوصا در ویدیو والهای سالن های همایش وغالب مکانهای سرپوشیده با کاربردهای متفاوت به سرعت در حال گسترش این تکنولوژی ها هستیم تا وضوح تصاویر عالی را برای بینندگان به ارمغان بیاورند.
تلویزیون p1/53 سالنی با استفاده از ماژولی در ابعاد و اندازه 16 در 32 که غالب اکثر ماژولهای فول کالر را شامل میشود دارای وزنی به مراتب پایین تر از مازولهای دیگر در تراکمهای مختلف که وزن آن به نیم کیلو گرم هم نمیرسد.
ماژول تلویزیون p1/53 داخل سالن دارای رفرش ریت بسیار مناسب برابر با >3840 و شدت نوری معادل با 600mcd میباشد که نسبت به تلویزیون های شهری اوتدور بسیار قابل ملاحظه میباشد چون شدت نور ریاد نیز در محیطهای سر پوشیده میتواند باعث آزردگی چشم مخاطبین شود.
یکی دیگر از ویژگیهای تلویزیون p1/53 و ماژولهای بکار رفته در بدنه آن نوع جنس استفاده شده در بدنه آنهاست که میتواند در مقابل حرارت مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد و با توجه به تراکم بالای آنها که در یک ماژول دارای 21632 است در نوع خود واقعا تحسین برانگیز است.
تلویزیون p1/53 داخل سالن به مانند اکثر تلویزیونهای داخل سالن در هر متر مربع تغریبا دارای 18 ماژول است و در این نوع ماژول در ارتفاع دارای 104 پیکسل و در طول دارای 208 پیکسل است و فاصله مرکز تا مرکز پیکسلها 1/53 میلیمتر میباشد. و بهترین فاصله دید از این تلویزیون با این مشخصات 1/5 متر تخمین زده شده است.

 

  1. دات پیچ      1/53

  2. سایز ماژول    320*160   14.5mm

  3. ولتاژورودی (DC)    4.5+0.17

  4. توان مصرفی   23w

  5. سایز چیپ LED    12*12

  6. تعداد پیکسل در متر مربع     422500

  7. ماکزیمم مصرف جریان    <5A

  8. رزولوشن   104*208=21632

  9. نوع دکر        sm 5368

  10. درایو آی سی             2163icn

    11.رفرش ریت         3840

    12.بهترین فاصله دید    1/5m

   13.اسکن   1/52

  14.محیط استفاده     داخل سالن

  15. زاویه دید       140

  16.شدت نور    >600cd/m^2

با  توجه به رفرش ریت بالا در این نوع از تلویزیون داخل سالن تصاویر  فیلم روی نمایشگر دارای پردازشی بینظیر میباشد.چون هر قدر که رفرش ریت پایینتر باشد تصاویردارای یکپارچگی کاملی نیستند. و تصاویر دارای نویز های بیشماری نیز هستند.
پس بهتر است قبل از خرید به ویژگیهای محیط مورد استفاده دقت زیادی داشته باشیدو برای داشتن یک تصویر روان و واضح بهتر است ماژولی را انتخاب کنید که رفرش ریت بالایی دارند. البته همانطور که در قبل گفته شد ابتدا باید به جایی که میخواهیم در آن از تلویزیون داخل سالن استفاده کنیم توجه ویزه ای داشته باشیم و نوع استفاده از نمایشگر هم به نوبع خود میتواند تاثیر مستقیمی در انتخاب داشته باشد.
به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از خرید با ما و کارشناسان ما در تماس باشید که بتوانیم با اعزام کارشناس بصورت رایگان قبل از تصمیم گیری ویژگیهای محیط شما را بررسی کنیم و حتی الامکان محصولی را به شما پیشنهاد کنیم که بعد از خرید بدون دغدغه از آن بهره برداری مفیدی در جهت مثبت به سمت و سوی هدفی که دارید گام بردارید.

 

در ابتدا نوع استفاده و بهره برداری شما حتما باید مورد تحلیل قرار گیرد و شرکت پارسی الکترونیک مفتخر است که همواره در جهت تصمیم گیری مثبت مشتریان مان نقش بسزایی را ایفا کرده ایم. با یک تماس کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن در خدمت شما سروران گرامی هستند.

 

تلویزیون تالار عروسی.تلویزیون سالنی 09125902103

 

5/5 (107)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *