راه اندازی تلویزیون شهری ، نصب تلویزیون شهری ، برنامه نویسی تلویزیون شهری ، تبلیغات تلویزیون شهری

با توجه به پیشرفت های شگرف در تکنولوژی و فناوری های تبلیغاتی و محیطی و عواملی که قدرت اشتغالزایی بالایی دارند فن آوری هایی مانند تلویزیون های شهری نمایشگر های غول پیکر شهری و تبلیغاتی و سهم مهم آنها در اطلاع رسانی ها و تبلیغات و اشتغالزایی همواره مجموعه هایی در زمینه های مختلف این تکنولوژی پا به عرصه رقابت گذاشته اند..

پارسی الکترونیک 09125902103

شرکت پارسی الکترونیک مفتخر است که طی این سالیان همواره پیشرو بوده و سهم بزرگی را در تولید داخلی و تمام مراحل اجرای تلویزیونهای غول پیکر شهری در تمامی شرایط محیطی داشته و با اکیپی متخصص و متعهد در خدمت تمامی همکاران و مشتریان عزیز بوده و خواهد بود..

 

راه اندازی تلویزیون های شهری:

با توجه به تنوع زیاد این فن آوری در تراکم و ابعاد های مختلف راه اندازی آنها نیز بسته به ابعاد و شرایط محیطی محل نصب آنها کاملا متفاوت است که در نمایشگر های سالنی روال راه اندازی و نصب آنها وابسته به نوع فریم ((کابینت های نمایشگر)) رنتال و یا ثابت خواهد بود…

نمایشگر های اجرا شده داخل سالن در شرایط متفاوت و ابعادهای گوناگون که خود آنها نیز دارای یک پروسه در نصب و راه‌اندازی و اجرا هستند و در نمایشگرهای با ابعاد مشخص و ثابت این اواخر همراه با نوعی اجرای متفاوت و کاملا مدرن که هم در هنگام نصب کار را راحت‌تر کرده و نمای نمایشگر اجرا شده در مساحت های بزرگ بسیار دقیق و دارای صفحه نمایشی کاملا مرتب و شفاف از نظر چینش و قرار گیری ماژول ها در کنار هم که نمایی خیره کننده را برای مخاطبین رقم خواهد زد….

پارسی الکترونیک 09125902103

همچنین در زمان بازدید و خدمات پس از فروش که بسیار راحت‌تر از انواع اجرا هایی که در گذشته انجام میشد ، این امکان را به کارشناسان میدهد که در تایمی به مراتب کوتاه تر و از نظر راحتی نیز بسیار راحت‌تر از قبل بازدید و خدمات خود را ارئه دهند..

در این صنف همواره به دنبال پیشرفت های خیره کننده این تکنولوژی ها همواره شاهد بروز رسانی در اجراها و نوع شرایط قرارگیری محیطی نمایشگر ها هستیم.. و با بالاتر رفتن تراکمهای ماژول ها نیز باز روز بروز جا برای پیشرفت های بیشتر و کارهایی با سبکهای متفاوت خواهد بود..

 

 

برای بازدید از نمونه های بیشتر ، بالا و یا پایین صفحه بر روی لوگوی اینستاگرام کلیک کنید تا وارد آرشیوی نسبتاً کاملتر از نمونه های اجرا شده حتی در شرایط بسیار سخت تر نیز باشید.. واما نصب و راه‌اندازی تلویزیون های غول پیکر شهری محیطی در معابر و مکانهای مختلف برای اطلاع رسانی و یا تبلیغات محیطی و یا نمایشگرهای نشان دهنده آلودگی…

 

که در مورد این نمایشگر ها داخل سایت نحوه اجرای صفر تا صد آنها نیز در مقاله‌ای کامل همراه با تمامی مراحل همراه با عکس و توضیحات کامل نوشته شده. که در اینجا نیز بصورت خلاصه گوشه ای از این پروسه را توضیح خواهیم داد.

پارسی الکترونیک 09125902103

این تلویزیون ها از لحاظ ذاتی کاملاً متفاوت از هم نوع داخلی خود (( تلویزیون های ایندور)) می باشند. ضد آب ضد ضربه و آفتاب دید که در شرایطی کاملا متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند و این نوع نمایشگر ها نیز مراحل نصب و راه‌اندازی نسبتاً پیچیده تری دارند..

نوع وارداتی این نمایشگر ها بصورت تیکه هایی در ابعاد نیز از کنار هم قرار گرفتن آنها یک تلویزیون غول پیکر ۹۶ سانت در طول و ۹۶ سانت در ارتفاع دارند که اینها شهری محیطی به ابعاد های مختلف ساخته میشود.

البته از این موضوع غافل نشوید که تمام متریال استفاده شده در این نمایشگرها با نمایشگر های سالنی متفاوت هستند..

 

تکه ای از یک کابینت ۹۶×۹۶ در پایین می‌بینید.

تلویزیون غول پیکر شهری :
۹ کابینت در طول
۷ کابینت در ارتفاع

 

البته پروسه نصب این نمایشگر ها بسیار پیچیده است مرحله به مرحله از کندن زمین تا آرماتور بندی و بتون ریزی برای زیر پایه و بعد پایه نمایشگر و خود سازه نمایشگر… که چون در یک مقاله داخل سایت کامل توضیح داده شده در اینجا به خلاصه ای از آن اشاره میکنیم.

 

پایه و سازه نمایشگر.

 

و اما نصب این نمایشگر ها در ابعاد های کوچک تر نیز بسته به سلیقه مشتریان و ابعاد آن بصورت یک تیکه و یا دو و یا سه تیکه نیز ساخته می‌شوند. که این نوع فریم در کارگاه مجموعه تولید می‌شود و کابینت ،cnc با ورق پانچ و رنگ کوره ای که در این حالت نصب و راه‌اندازی آنها اگر بر روی پایه نباشد بسیار ساده تر و راحت تر است..

مثل نصب بر روی ساختمان و یا سر درب مغازه و یا انواع جاهای مختلف..

 

نصب روی ساختمان تلویزیون شهری دو رو
بیست متر مربع

نمایشگر مرکز دیابت ابعاد ۸ متر طول
۲٫۵ متر ارتفاع

و در آخر این مقاله نیز به تلویزیون های شهری نصب شده محیطی برای تبلیغات و آگاهی و جهت اطلاع رسانی ها می پردازیم که البته نوع نصب این مدل نمایشگر هم غالباً بر روی پایه و فندانسیون انجام میشود.

در این عکس نمایشگر سازمان هواشناسی را میبینیم. و در آخر یکی از نمایشگر نصب راه اندازی شده در داخل پاساژ با تراکم بسیار بالا در نظر گرفته ایم نمایشگر p2/5 بصورت مگنتی اجرا شده.

البته آرشیو کاملی از نمونه کارها در شبکه اینستاگرام

و یا با هشتک پارسی الکترونیک میتوانید بازدید کنید.

5/5 (305)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *