تعمیر تلویزیون شهری تعمیرات تلویزیون شهری 09125902103

تعمیر تلویزیون شهری، تعمیرات تلویزیون شهری امروزه با پیشرفت های وسیع تکنولوژی و بوجود آمدن فن آوری هایی مانند تلویزیون های غول پیکر شهری و استفاده از آنها برای اطلاع رسانی و بویژه تبلیغات محیطی و بهره برداری اقتصادی، که امروزه در درآمد زایی با وجود تعرفه های تعریف شده در اماکن عمومی و تجاری نقش قابل توجهی را ایفا میکنند، بحث تعمیر و نگهداری از آنها نیز به چالشی بسیار مهم تبدیل شده است… و از آنجایی که در مکانهای مختلف تعرفه استفاده از آنها بصورت دقیقه ای و حتی در بعضی از اماکن تجاری بصورت ثانیه ایی و با مبالغ هنگفت اجاره داده میشوند،

جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید  09125902103 (آقای استاد)

هر لحظه و یا هر دقیقه ای که این تلویزیونها دچار مشکل شوند و خاموش باشند میتوانند به بهره بردار طبق روال تعریف شده ضررهای زیادی را تحمیل کنند ، از این رو این پروسه تعمیر و نگهداری از آنها باید بصورت کاملا دقیق و سر تایم انجام شود و با توجه به شرایط محیطی و محل نصب این نمایشگرها ، باید تمامی  تمهیدات توسط شرکت یا مجموعه پشتیبان بصورت آنتایم و در بسیاری از مواقع حتی آنلاین به اداره و بازرسی از آنها پرداخت.

حساسیت این قراردادها و درآمد زایی لحظه به لحظه از آنها به جایی رسیده است که حتما در بسیاری از جاها شاید به چشم شما نیز خورده باشد، تلویزیونهایی که بصورت آنلاین در سطح شهر در حال تبلیغات محیطی هستند قسمت جلوی آنها دوربینی نصب شده که دائما به کنترل در لحظه آنها مشغول هستند..

 

البته بسیاری از این تلویزیونها نیز بصورت آفلاین و در جاهای مختلف و یا در داخل سالن ها که پروسه تعمیر و نگهداری از آنها نیز باید بصورت مداوم و سر موقع انجام شود..

 

بحث تعمیرات تخصصی انواع نمایشگرهای غول پیکر شهری نیز دارای گستردگی بسیاری میباشد.. و قطعات الکترونیکی ریز و درشتی که هر کدام دارای عمر مفیدی هستند و باز بستگی به شرایط محیطی استفاده از آنها دارد…و در این بخش ریز به ریز قطعات تشکیل دهنده آن ها را به اختصار مرور میکنیم..

۱- ماژولها (( مدار و بردهای الکتریکی که در ابعاد مختلف و با تراکم های مختلف LED یا
SMD ساخته شده

۲- سیمهای فلت (( ارتباط بین ماژولها بصورت ورودی و خروجی ))

 

۳- منبع تغذیه((پاورها)) 40A_ 5v 60A_ 5v

 

۴- مین بردهای آنلاین و یا آفلاین(( مغز متفکر و گیرنده و اجرا کننده برنامه))

 

۵- فریم cnc با پانچ با ابعاد متفاوت که بستگی به ابعاد ماژولها دارند))

 

۶- کابلهای برق ماژولها (( ارتباط بین منبع تغذیه و ماژولها))

طراحی ساخت و تعمیر تلویزیون شهری  09125902103 (آقای استاد)

شرکت پارسی الکترونیک مفتخر است با نیروهای متخصص در زمینه(( تولید ، پخش تعمیرات و نرم افزار و سخت افزار )) در سال جهش تولید در بخش تعمیرات تخصصی انواع تلویزیونهای غول پیکر شهری در خدمت شما مشتریان و همکاران محترم باشد.

 

 تغییر متن و طراحی تیزر تابلو روان به صورت اصولی و حرفه ای جهت ثبت سفارش کلیک کنید

دانلود پروژه آماده افتر افکت

4.99/5 (1,620)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *