در دنیای امروز و در میان تحولات عظیمی که
در نوع ارتباطات و تبلیغات و پیچیدگی و گستردگی فن آوری ها و تکنولوژی های بسیار پیشرفته که حتی در سطح توقع مخاطبان تأثیر خیره کننده و زیادی را ایجاد کرده دیگر به هیچ عنوان نمیتوان با سبک های قدیمی و گذشته انتظار جذب زیادی از مشتریان و کسانی که بدنبال کسب و کاری که ما در آن زمینه دارای سابقه و پیشینه قوی و حتی در پاره ای اوقات دارای برندی بسیار شناخته شده بوده ایم و مانند گذشته فعالیت خود را دنبال میکنیم و در زمینه تبلیغات کاری خودمان هم همچنان از روشهای قبلی و راه هایی که موفق
نشان داده وآمارهای خوبی از قبل بدست آورده
و دارای شاخص های مثبت بوده ایم. را دیگر به هیچ عنوان نمیتوان ارزیابی مثبت کنیم.
چون عمدتاً نگاه و نوع رفتار مخاطبین و
حتی مشتریان دائمی ما نیز تغییر کرده، و با توجه به مشغله های ذهنی بسیار و مشکلات و دغدغه های روزمره و بوجود آمدن بازار های کاذب و زیاد شدن رقبا باید بپذیریم که عملاً کار سختی برای رقابت در چنین فضایی داریم.
مخصوصاً که از طرفی نوع بازاریابی و تبلیغات محیطی دستخوش بروز رسانی ها و مخصوصاً گوشی های همراه هوشمند که در لحظه ای با یک سرچ ساده همه چیز را زیر و رو میکنند و از سوی دیگر سطح تفکر و نگاه تیز بینانه امروزی مخاطبین و مشتریان ما… و شاید هم بسیاری از مواقع گرفتاریهای زیاد ذهنی آنها نیز دلیلی بر دگرگونی و فراموشی حاصل شده امروز ماست… تا جایی که شاید بتوانیم اینگونه بیان کنیم که.. تمامی افرادی که از جلوی مغازه و یا فروشگاه ما در حال تردد هستند میتوانند مشتریان بالقوه ای باشند که چون ما ابزاری برای بهتر دیده شدن نداریم در آن لحظه خودمان باعث این میشویم که مشتری را از دست بدهیم… چون مشتری که در فکر گرفتاریهای بی شمار زندگی امروزی و مشغله کاری و ما نیز ابزاری نداریم که بتوانیم حداقل در یک لحظه توجه او را جلب کنیم و آن ابزار چیزی نمیتواند باشد بجز…
تابلو های روان، و یا تلویزیون شهری.
باید بپذیریم که تابلوهای ثابت مانند کامپوزیت و حروف و یا فلکسی کنشی در ذهن مشتریان ایجاد نمیکنند که مشتریان نسبت به آنها واکنشی نشان دهد… باید بپذیریم که با پیشرفت خیره کننده تکنولوژی در لحظه ای با نشان دادن یک اسلاید بر روی تابلوی روان
و یا تلویزیون شهری مان میتوانیم با شوکی که به مخاطبین میدهیم برای یک لحظه هم که شده آنها را از فکر و خیال و مشکلات روزمره زندگی خارج و توجه آنها را به کسب خودمان جلب کنیم…
مرکز فروش تابلو روان در تهران
مجموعه پارسی الکترونیک مفتخر است با بیش از دو دهه تجربه موفق ، پیشرو در تولید و پخش تابلوهای روان و تابلو های فول کالر
و تلویزیون های غول پیکر شهری در خدمت شما مشتریان و همکاران گرامی بوده و خواهد بود.
بزرگترین وارد کننده تابلوروان تلویزیون شهری
این مجموعه مفتخر است با جمعی از فارغالتحصیلان متخصصین نخبه و برتر از دانشگاه صنعتی شریف و دارای تیم تحقیق و توسعه از نخبگان و همکاری با بزرگترین وارد کننده قطعات ویژه همکاران گرامی و تولید و
نصب و راهاندازی تابلوهای روان و تلویزیون های غول پیکر شهری دارای رزومه بسیار قوی و شفاف و اجرای سرشناس ترین پروژههای دولتی و بخش خصوصی و بالغ بر پنج هزار متر مربع تابلوی روان نصب شده در سطح شهر
تهران و پخش به تمامی استانهای کشور بوده و خواهد بود..
«انواع تابلو روان »
تابلوهای روان تولید شده در این مجموعه با تنوع بسیار زیاد و دارای خط تولید فریم صنعتی و پانچ CNC و رنگ کوره ای الکترواستاتیک که فوقالعاده مقاوم در برابر گرما و نور خورشید و از طرفی سرما و رطوبت
برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی موجود در کشور عزیزمان میباشد..
تابلوهای روان از نظر تنوع در رنگهای مختلف تولید میشوند… که میتوان از تابلوهای تک رنگ قرمز ، تابلوی تک رنگ سبز ، تابلوی تک رنگ سفید ، و تابلوی تک رنگ در رنگهای دیگر که معمولا در بیشتر جاها از این رنگها استفاده میشود و تابلو های تک رنگ در دونوع مین برد مصرفی… مین بردهایی با قابلیت پخش طیف و انیمیشن و تصویر و نوع دیگری از مین برد های ساده که برای نوشتن تکس و شماره تماس و اغلب خدمات مشتریان بسته به نوع فعالیت طراحی و راه اندازی میشوند..
از ویژگی های تابلوی روان شدت نور بسیار خیره کننده آنها و آفتاب دید بودن آنها و ضد آب و ضد ضربه بودن آنها را میتوان به آن اضافه کرد.. تابلوهایی که با افکتهای متنوع و شگفت انگیز میتوانند تاثیر بسیاری در بهتر دیده شدن مشاغل داشته باشند مخصوصاً در این شرایط بحرانی و سخت که مخاطبین غالبأ درگیر روزمره گی و مشکلات هستند…
تابلوهای روان در تنوع دارای نوع دیگری بنام تابلوی فول کالر هستند که همزمان سه رنگ اصلی را دارا میباشند و در شدت نور هم به مراتب ازتابلوهای تک رنگ قویتر و بهتر هستند و با قابلیت نشان دادن متنها و افکتها بصورت رنگی جذابیتی بسیار زیاد و ویژه را برای مخاطبین خود ایجاد میکنند…
تابلوی روان و تابلوی فول کالر دارای قابلیتهای بینظیر بسیاری هستند که از مهمترین آنها نیز میتوان به عوض شدن لحظه به لحظه متن ها و نوشته ها اشاره کرد.. که در مواقعی مانند فروش ویژه و شرایط خاص فروش و حتی در بسیاری از مواقع در زمان تغییر شغل براحتی میتوانید متن آنها را در لحظه ای عوض و تنوع جدیدی را بوجود بیاورید.. و در مناسبت ها که در طول سال نیز بسیار زیاد هستند در تمامی آنها نیز بسته به شرایط زمانی میتوان متن آنها را تغییر داد…
از ویژگیهای تابلوی روان در بسیاری از مواقع نیز میتوان از اقتصادی بودن آنها نام برد مثلاً در زمانهایی که بخاطر مراسم و یا مناسبتها مجبور به نوشتن بنر بودیم و بعد از مراسم عملاً اون هزینه دیگر کارایی نداشت… باز نقش تابلوی روان در اینجا برای مراکز آموزشی و فرهنگی بسیار کمک کننده بوده و از ویژگیهای دیگر آنها نیز میتوان از وزن معقول آنها نیز نام ببریم که در جا به جایی ها نیز تابلوهای روان
بسیار حمل سریع و راحتی را دارند..
از تمام این ویژگی ها که بگذریم باز به تکنولوژی خیره کننده نور و افکتها که هر روز میتوانند بصورت دائمی برای مخاطبین تنوع ایجاد کنند… از تغییر متنها گرفته تا تغییرات افکتها و رقص نورها و در تابلو های فول کالر
تکنولوژی رنگها و تصاویر خیره کننده با میلیونها رنگ و اجرای بینظیر برنامه ها و بک گراند های حرفه ای و فوق العاده.
«ابعاد تابلو روان »
و اما در ارتباط با ابعاد و اندازه تابلو های روان
که با توجه به اندازه ماژول ها ابعاد و اندازه آنها تعریف میشوند..
ماژول تابلو روان چیست؟
به تکه تکه های مستطیل شکل که بصورت عمودی و افقی کنار هم چیده میشوند و ساختار یک تابلوی روان را تشکیل میدهند ماژول گفته میشود.
ابعاد ماژول ها در روتین ترین حالت در ارتفاع شانزده سانت و در طول سی و دو سانت میباشد… که البته خود ماژول های تابلو های روان و تابلو های فول کالر و تلویزیون شهری
در پارهای اوقات در تراکمهای مختلف ابعادی متفاوت دارند.. ولی تابلو های روان تک رنگ غالباً همان شانزده در سی و دو هستند که از هر طرف هم پنج سانت فریم صنعتی دور آنها میچرخد که ماژولها بر روی پانچ آنها پیچ میشوند…
در مجموع تابلوهای روان در طول و ارتفاع هیچ محدودیتی ندارند و بسته به ابعاد و اندازه جای مورد استفاده اندازه گیری و سفارش داده میشوند…
«نصب تابلو روان »
یکی دیگر از ویژگیهای تابلوهای روان نصب نسبتاً راحت آنها میباشد.البته شرایط و نوع نصب آنها بستگی زیادی به ابعاد و اندازه آنها دارد… تابلوی روان از نظر وزن تقریباً در متر مربع بیست الی سی کیلو وزن دارند که البته باز بسته به نوع فریم آنها وزن آنها در مترمربع پنج الی ده کیلو متغیر است((فریم های ۹۶×۹۶
در بیشتر ابعاد مصرفی معمولا آنها را با دو عدد قلاب و زنجیر نصب میکنند… اغلب در پشت و یا جلوی شیشه.. و اما تابلو های بزرگتر با توجه به ابعاد و اندازه معمولا سر درب فروشگاه و یا در ارتفاع و به سلیقه مشتریان حتی بالای پشت بام و در جاهایی با مختصات و مشخصات مختلف نصب و مهار میشوند که خب هر قدر جای نصب ارتفاع و اندازه بیشتری داشته باشد… طبیعی هست که باید ابعاد تابلوی روان و یا تلویزیون شهری بیشتر و بزرگتر باشد.. و در چنین حالتهایی نصب آنها نیاز به جوشکاری و نقشه دقیق برای نصب دارند… و در پاره ای اوقات نیز که از تابلو های روان در میدانها و کنار معابر نصب میشوند به همان اندازه که تابلوهای روان بزرگتر میشوند به طبع پیچیدگی نصب و مهار آنها نیز وارد پروسه ای بزرگتر و مرحله به مرحله از کندن زمین برای درست کردن سازه و آرماتور بندی ساختن فندانسیون برای گذاشتن پایه برای اینکه از سطح زمین ارتفاع بگیرند و در معابر و یا میدانها که ماشین ها و وانت بارهای بزرگتر در حال تردد هستند حداقل فاصله با آنها رعایت شود و آسیبی به آنها نرسد. و در ابعاد های بزرگتر و نمایشگر های غول پیکر شهری که باز حساسیت نصب در آنها بیشتر و بیشتر میشود که حتی آنها قبل از اجرا حتماً باید توسط متخصصین اجرای پروژه جانمایی شوند
و جای مورد نظر از چند حیث مورد ارزیابی قرار گیرند. چون پیچیدگی و حساسیت نصب این تابلوها بسیار زیاد میباشد. که البته از نحوه اجرای لحظه به لحظه و پله به پله آنها با تمامی تصاویر در مقاله ای کامل در قسمت محصولات سایت میتوانید بطور کامل ملاحظه و بازدید کنید…
« برنامه نویسی تابلو روان »
بطور کلی برنامه نویسی و تعویض متن تابلوهای روان پروسه ای بسیار ساده و آسان میباشد… که البته با توجه به تنوع کنترل کارتها ((مین برد)) آنها از سالهای گذشته و قبل تر طبیعی است که با پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی قطعات موجود در تابلو های روان هم ماه به ماه بروز رسانی و دچار تغییرات شده و مین بردها توسط شرکتهای سازنده دستخوش آبدیت و بیشتر شدن امکانات نرم افزاری و بیشتر شدن تولید انواع آنها با مختصات و نامهای دیگر فراهم کردن آپشنهای بیشتر برای کاربران واقعاً کار کردن با آنها را ساده و سادهتر کرده اند… فقط برای کار کردن با آنها باید چند چیز ساده را کاربران بدانند…
البته نباید از تنوع زیاد نرم افزارهای کاربردی براحتی گذشت که آنها خود باعث راحت تر شدن کار کابران شده اند…
برای شروع پروسه تعویض متن و یا برنامه نویسی…نرم افزار مربوط به کارت کنترل تابلوی روان را بر روی رایانه خود نصب نموده و در ابتدا نرم افزار را باز میکنیم.. در صفحه اول نرم افزار پنجره ای ظاهر میشود که چند تا از مشخصات تابلوی روان کاربر را میخواهد..
در ابتدا نوع کارت کنترل… دوم تعداد پیکسل تابلوی روان در ارتفاع سوم تعداد پیکسل تابلو روان در طول… به همین سادگی با دانستن همین مشخصات شما میتوانید در نرم افزار شروع به برنامه نویسی و یا تعویض متن را انجام دهید…
ودر پایان با انتقال متون درخواستی بر روی فلش و زدن فلش به تابلوی روان کار برنامه نویسی تابلو به پایان میرسد… که همین پروسه در لحظه و یا در مناسبتها و یا در شرایط فروش ویژه…. به سادگی میتواند ما را به متن دلخواه خودمان برساند..
«قطعات تابلو روان»
«نحوه منتاژ تابلوی روان»
تابلوی روان و یا تابلوی فول کالر ساختار بسیار ساده ای دارد… قطعات موجود در تابلوی روان
۱- ماژول ها.. تک رنگ ، رنگی و پیچها واشر
۲- فریم صنعتی با پانچ CNC و رنگ کوره ای
۳- فلتها ((سیمهای چند رشته ارتباطی ماژولها)
۴-کارت کنترل (( مین برد ))
۵-منبع تغذیه (( پاور ها ))
۶- سیم برق بین منابع تغذیه
۷- کابل برق
۸- کابل افزایش طول « usb »
در ابتدا ماژول ها را از کارتن خود خارج و واشر آنها را بر پشت آنها بر روی شیاری که برای واشرها تعبیه شده قرار میدهیم…
درب های فریم را باز کرده و ماژول ها را
بر روی فریم کاملا تنظیم کرده و میبندیم
معمولاً برای بستن تابلوهای کوچک نیاز به میز کار میباشد که ماژول ها را کنار هم چیده و در آخر فریم را بر روی آنها سوار کنیم و براحتی شروع به پیچ کردن ماژول ها کنیم. ولی برای منتاژ تابلوهای روان بزرگ نیاز به رگال (( شاسی آهنی ساخته شده با چهار پایه چرخدار)) میباشد که معمولاً یک نفر ماژول ها را نگه داشته و نفر دیگر شروع به بستن میکند.
پس از منتاژ کامل ماژول ها سیمهای فلت و
کابلهای برق را وصل میکنند و پاورها را با ترتیبی بسیار حرفه ای و رو به پایین… دقیقاً بصورتی که پشت پاور بالا قرار میگیرد و سمت جلوی پاور پایین منتاژ میشود به دلیل اینکه اگر به هر دلیلی آب به داخل تابلو نفوذ کرد به پشت پاور برسد… چون خوشبختانه پشت پاورها کاملاً بسته است و راه نفوذ آب به داخل آن وجود ندارد.. قسمت بعدی سیم کشی مثبت و منفی وارت ماژول ها به پاورها و قسمت بعد هم سیم کشی بین پاورها خواهد بود و در آخر هم مستقر کردن مغز متفکر و یا همان مین برد
((کارت کنترل)) خواهد بود… کابل برق هم از بین پاورها کشیده میشود و تابلوی روان آماده روشن شدن خواهد بود… درب های تابلو بسته میشود … کابل افزایش طول را هم به کارت کنترل وصل میشود که پس از نصب… کاربران بتوانند بدون اینکه درب تابلو را باز کنند متن را تغییر دهند…. البته این نحوه نصب در نمایشگر های بزرگ و داخل سالن مراحل و روال دیگری نیز خواهد داشت…
«بهترین و ارزانترین تابلو روان »
در سالهای اخیر با توجه به تورم های بوجود آمده بسیار شدید و از طرفی کمبود متریال مصرفی جهت تولید ، متاسفانه در تمامی صنفها شاهد بوجود آمدن بازار کاذب و مخصوصاً نوسانات شدید بازار ارز و طلا که تقریباً در تمامی دنیا در تمام بازارهای جهانی تاثیر مستقیمی دارد و از سویی تحریم های نا جوانمردانه و نابرابری که در قبال کشور ما بوجود آمد و زندگی بسیاری از قشر مردم را تحت تاثیر مستقیم خود قرار داد.. بسیاری از کسانی که به نوعی وارد صنفهایی شدند که اصلاً سنخیتی با تخصص و پیشینه آنها نداشت. که البته نه تنها در این صنف بلکه در تمامی اصناف بازار کاذبی براه افتاد از کسانی که به ناچار از شغل خود دور شده و وارد شغلهایی که به خیال خود پردرآمد تر و چرخه فعالیت آنها بهتر بود شدند و همین موضوع تاثیر منفی زیادی در کیفیت کارها و محصولات که بدست مشتری میرسید را داشت.
همچنین از معدود وارد کنندگانی که خب حاشیه سود قبلی آنها کم و کمتر شده بود مجبور به وارد جنسهایی با کیفیتی به مراتب پایینتر از قبل شده و همین مسئله موجب نارضایتی بیشتر مشتریان در این صنف و صنف هایی نظیر این بازار دچار سردرگمی مشتریان شده و باید اقرار کرد که افرادی هم که از کار خود بیرون آمده و وارد این صنف شدند… میتوان گفت از روی کم تخصصی و کم تجربگی برای سود بیشتر دست به تولید محصولاتی زدند که از کیفیت تابلوهای ساخته شده قدیمی به مراتب فاصله داشت…
تعمیر تابلو روان . تعمیر تلویزیون شهری 09125902103
در بسیاری از موارد نه اینکه این افراد از قصد و با نیت قبلی این کار را کرده باشند…بخاطر کم تجربگی و نداشتن تخصص کافی بطور مثال
تابلوی روانی که باید برای هر شش یا هفت ماژول یک منبع تغذیه یا همان پاور در نظر گرفته شود…اینها بخاطر نداشتن تخصص کافی هر نه ماژول و یا در مواردی هر ده ماژول از یک پاور استفاده کردند… و یا در مواقعی ماژول های بی کیفیت وارداتی که در کمپانی های رده پایین تر و کوچکتر در کشور چین ساخته میشد استفاده شد…و اینها شروع نارضایتی مشتریان در این صنف را رقم زد.
وگرنه در گذشته تمامی اجناسی که بدست مشتریان میرسید حاکی از رضایت تقریباً بالای مصرف کنندگان از این محصولات داشت… و اینکه امروزه سوال میشود بهترین تابلو روان و یا بهترین ماژول کدام است…دلیلش همان اندک تجربه های ناموفق بوده…در مجموع اغلب تابلوهای روان تولید شده که توسط مجموعه هایی که دارای تخصص و سابقه در این صنف هستند محصولاتی به مراتب با کیفیت های خوب و مثال زدنی بوده و خواهد بود.. و مشتریان اگر در زمان خرید دقت لازم را داشته باشند و از مراکزی که دارای رزومه قوی و با سابقه هستند خرید خود را انجام دهند قطعاً خریدی موفق را تجربه خواهند کرد…
البته از حیث قیمت که خب طبیعی هست که قیمتهای امروز چندین برابر قیمتهای قبل و سالیان گذشته هستند که این دلیلی جز همان تورم های این سالیان اخیر ندارد…
در مجموع بهترین تابلوی روان ، تابلویی است که با کمی تحقیق و آگاهی از مجموعه هایی که دارای سابقه درخشان و رزومه ای شفاف هستند تهیه شده… و به یقین مجموعه هایی با سابقه طولانی بخاطر رزومه و سابقه خود محصولات خود را بفروش میرسانند… و طبیعی هست که هستند افرادی هم که با نداشتن تخصص محصولاتی را به مشتریان میدهند که بخاطر عدم تخصص کافی از قطعات درجه دو و یا از جنس فیک و بخاطر نداشتن تجربه کافی استاندارد هایی را که یک محصول خوب باید داشته باشد را رعایت نمیکنند…
و تا زمانیکه مشتریان فقط و فقط قیمت را ملاک انتخاب خود قرار میدهند.. طبیعی هست که خریدی موفق را تجربه نخواهند کرد در این صنف قیمت صرفاً به هیچ عنوان ملاک انتخاب نیست…بسیاری از مشتریان سوال میکنند که چرا؟؟ قیمتها اینقدر اختلاف دارد.
جواب این سوال واضح است.. در تابلوی روان یا تلویزیون شهری که باید یک سری استاندارد
ها رعایت شود…بعنوان مثال تابلوی روان تک رنگ قرمزی که باید برای هر شش و یا نهایتاً هفت ماژول یک منبع تغذیه در نظر گرفت… و یا در تلویزیون شهری که باید برای هر چهار ماژول یک پاور در نظر گرفت… فروشنده ای که تخصصی ندارد و برای او رزومه و پیشینه ای وجود ندارد و فقط بدنبال گرفتن پروژه است و بعد از فروش محصول و گرفتن مبلغ…گارانتی و خدمات پس از فروش معنایی ندارد.. خیلی آسان تر از ذهن شما میتواند هزینه های ساخت تابلو را کاهش دهد… بعنوان مثال از ماژول درجه دو استفاده میکند و یا در تابلوی روان که باید ده منبع تغذیه استفاده شود… هفت عدد استفاده میکند…به جای فریم ورق هفت دهم
از فریمی با ورق پنج دهم استفاده میکند.. پس باید نتیجه گیری کرد که هیچ گرانی بی علت و هیچ ارزانی بی حکمت نیست… مخصوصاً در این بازار و بازه زمانی… اما برای مجموعه های قدیمی و بزرگ وقتی تابلو روان و یا تلویزیون شهری را تحویل مشتری میدهند… تازه شروع کار تلقی میشود.چرا؟چون قطعات الکترونیکی
نیاز به پشتیبانی و تعمیر و نگهداری دارند و فروشنده به این موضوع فکر میکند که اگر این دستگاه یک بار هم به مشکل بخورد… حالا به هر دلیلی… رفت و آمد و ارائه خدمات هزینه بردار خواهد بود…پس جنسی را استفاده میکند که هم به رزومه و سابقه خود لطمه نزند و مطمئن هم هست که به هیچ عنوان به مشکل نخواهد خورد… استاندارد تعداد منابع تغذیه را
به خوبی رعایت میکند… چون میداند که هر ماژول چه مقدار مصرف دارد و در ریز به ریزتابلو روان و تلویزیون شهری که تحویل میدهد از بهترین متریال استفاده خواهد کرد.
پس به هیچ عنوان قیمت ملاک مناسبی برای انتخاب نیست… در این صنف جنس ارزان نداریم… چون ارزان مساوی هست با جنس درجه دو و یا تقلبی و …..
[18:07, 01/10/2021] علی استاد: اگر هم کسی ادعای ارزان تر و یا ارزان فروشی دارد جنسی که استفاده میکند اصالتی ندارد و یا از اقلام دستگاهی که تحویل مشتری میدهد کم میگذارد…شاید برای مخاطبین و مشتریان این سوال بوجود بیاید که چرا؟ و شاید واقعا چون ارزانتر میدهد پس امکان ندارد که جنس خوبی نباشد و از جنس کم بگذارد….که غالباً در حال حاضر هم دقیقاً همه بر این باور هستند که چون ارزانتر است پس باید از او بخریم و هشدارهای افراد دیگر فقط و فقط برای این است که بین آنها رقابت وجود دارد… البته این هم استدلال خوبی میتواند باشد… تنها به یک شرط… شرطش این است که از جای فروشنده بازدید شود و حتماً از رزومه و مشتریان قبلی استعلام گرفته شود…البته اگر جایی وجود داشته باشد و رزومه ای در کار باشد..
((دلیل خرابی پاور یا منبع تغذیه تابلو روان))
((تعمیر پاور تابلو روان))
همانطور که پیشتر به آنالیز و بررسی قطعات تابلوی روان پرداختیم ، یکی از حیاتی ترین قطعات موجود در تابلوهای روان و تلویزیون های غول پیکر شهری پاورها یا همان منابع تغذیه میباشند ، که در ساختار این فن آوری ها نقش غیر قابل انکاری دارند وغالباً قطعه ای که در خرابی ها و مشکلات این تکنولوژی ها بیشترین سهم را دارد و متزلزل است منابع تغذیه یا همان پاور ها هستند.
شاید این سوال در ذهن مشتریان و مخاطبان وجود داشته باشد که چرا آنها اینقدر زود به زود با مشکل مواجه میشوند…
در اینجا باز هم میرسیم به همان دلیلی که به آن اشاره کردیم… قطعات و اجناس درجه دو و یا تقلبی و …..
و یا نداشتن تجربه و تخصص و شناخت از قدرت واقعی پاورها و یا بهترین آنها… به طوری که در تابلوهایی که بعنوان مثال در ابعادی تعریف شده با تعداد ماژول منتاژ شده باید برای تعدادی مشخص و آنالیز شده از جهت آمپر مصرفی و نوع ماژول ها تعداد مشخص و معین شده ای از پاور ها استفاده شود…ولی در عمل این اتفاق نمی افتد… بعنوان مثال… تلویزیون شهری با ماژول اوتدور و دات پیچ هشت بطور مشخص با ماژول ابعاد ۱۶×۳۲ در حال منتاژ هست..و با توجه به آمپر مصرفی
و نوع ماژول باید برای هر سه ماژول یک عدد پاور چهل آمپر پنج ولت در نظر گرفته شود نهایتاً برای هر چهار ماژول..
ولی در بسیاری از مجموعه های جدید و تازه وارد در این صنف دیده شده که برای هر شش ماژول دات هشت اوتدور یک پاور گذاشته شده وکاملا طبیعی هست که شاید نمایشگر در هفته
ها و ماههای نخست به مشکل نخورد ولی یقین بدانید که پس ازگذشت دو یاسه ماه اینمایشگر
دچار مشکل خواهد شد و این درست زمانی است که مشتریان… دیدشان نسبت به تمامی تابلوهای روان و تلویزیون های شهری خراب میشود… آنها نداشتن تجربه و تخصص یک گروه را از چشم تمامی افراد و مجموعه های فعال در این صنعت میدانند و نه تنها نسبت به این فن آوری ها نا امید شده… بلکه تمام کسانی را که بعدها دنبال استفاده از این تکنولوژی ها هستند را منع کامل میکنند…
دقیقاً اینجاست که باید به خود این مشتری یادآوری کرد که آیا در زمان خرید دقت لازم از جانب شما صورت گرفت؟ آیا حاضر شدین یک روز… تنها یک روز وقت خود را برای پیدا کردن افراد متخصص و با رزومه در این صنف بگذارید؟؟
در مجموع اگر از پاورهای درجه یک و دارای استاندارد استفاده شود و در زمان منتاژ مقدار مصرف تابلو روان و یا تلویزیون شهری دقیقاً محاسبه شود و بنا به آمپر مصرفی و نیاز تابلو از پاورهای استاندارد استفاده شود..
به هیچ عنوان دچار آسیبدیدگی و مشکل نخواهند شد.. مگر در مقاطعی که باز با بی تجربگی و بی تخصص افرادی که در این صنف فعالیت میکنند و نحوه غلط منتاژ پاورها و استفاده ما به جا و غلط از فریمهای نا مرغوب که در این صورت نیز آب میتواند به داخل تابلو نفوذ کرده و پاورها را تحت تاثیر منفی خود قرار دهد…
« هشدار بزرگ »
در زمانیکه متوجه سوختن منبع تغذیه یا پاور تابلوی روان و یا تلویزیون شهری خود میشوید به هیچ وجه خودتان دست به تعمیر و تعویض آن نزنید… تمامی پاورها از نظر نوع جنس و شکل و شمایل با هم مو نمیزند…
همه آنها شبیه به هم هستند در صورتی که تمامی آنها ولت و وات و آمپر آنها با هم فرق دارند.. و در صورت انجام این کار ضرری به خود میزنید که به هیچ عنوان قابل جبران نیست… حتماً با کارشناسان و متخصصان انجام این کار تماس بگیرید… در طول این سالیان به دفعات بیشمار مشتریانی دیده ایم که با تصور شباهت آنها و فکر اینکه فرقی بین آنها نیست.. تابلو ها و تلویزیون های چند ده میلیونی خود را با یک اشتباه از دست داده اند
و اما در ارتباط با تعمیر پاورها (( منابع تغذیه))
که باید اقرار کرد که به هیچ وجه دیگر به شرایط اول برنخواهند گشت و فقط هزینه اضافی به شما تحمیل میکنند..
پاور اگر اصولی و با حساب و کتاب خوب منتاژ شود… سالیان سال به مشکل نخواهد خورد…و از نظر کیفیت و کارکرد بینظیر هست
ولی
[18:07, 01/10/2021] علی استاد: اگر به هر دلیلی به مشکل خورد و کارایی خود را از دست داد دنبال تعمیر و هزینه برای استفاده مجدد از آنها نکنید چون در این صورت بعید است که بیشتر از سه یا چهار ماه دوام داشته باشد..
شرکت پارسی الکترونیک پیشرو در صنعت تابلو روان و تلویزیون های غول پیکر شهری از سال ۱۳۸۵ در خدمت شما مشتریان و همکاران عزیز بوده و همچنان نیز با تمام توان برای بروزرسانی لحظه به لحظه این فن آوری ها در کشور عزیزمان از هیچ تلاشی کوتاهی و دریغ نخواهد کرد.. بازدید از مجموعه و کارگاه برای تمام شما مشتریان گرامی مقدور میباشد..