سازنده تلویزیون شهری p8.p10.p6.p5.تلویزیون شهری سیار

 

سازنده تلویزیون شهری

در سال‌های اخیر با بوجود آمدن فن آوری هایی بینظیر با تکنولوژی های بسیار پیشرفته که در اغلب کشورهای جهان مورد استفاده مستقیم قرار میگیرند و با توجه به انواع نیازهای روزمره دارای گستردگی و تنوع زیادی هستند می‌توان به انواع تلویزیون های غول پیکر شهری اشاره کرد… که استفاده از آنها بصورت مستمر در اغلب مکانها تاثیری غیر قابل باور و انکار را دارا می‌باشند.

 

فن آوری هایی با امکانات بینظیر در تنوع های بسیار زیاد و خیره کننده که لحظه به لحظه هم در حال بروزرسانی و بهتر شدن و اضافه شدن امکانات و آپشن

های بیشماری هستند..

برای آگاهی از شرایط تلویزیونهای شهری سه بعدی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تلویزیون شهری چهار بعدی . تلویزیون شهری سه بعدی 09125902103

« تلویزیون های شهری سیار »

نمونه بینظیر و فوق العاده قوی از این فن آوری ها که امروزه استفاده از این قبیل نمایشگرها در اماکن و نقاط مختلف شهرها بسته به نوع نیاز دارای تفاوت های زیادی است.

 

بعنوان مثال در اجتماعات و همایشهایی که در فضای باز و بزرگ انجام میشود و بخاطر وسعت زیاد فضا و جمعیت برای پوشش لحظه به لحظه مراسم و اینکه حاضرین کاملا در جریان اتفاقات باشند در چند نقطه از این فضا بصورت سیار از این تلویزیون ها از نوع اوتدوریا همان مخصوص فضای بیرونی استفاده میکنند.

 

نمایشگرهایی که اغلب دارای استراکچری قوی و پایه چرخدار که برای جا به جایی نیز براحتی از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال داده میشوند… و در پاره ای اوقات نیز نمایشگرهایی که بر روی استراکچری که روی خاور و یا کامیون‌های بزرگتر بسته به ابعاد و اندازه نمایشگر جاسازی و تعبیه میشوند.

و یا در پاره‌ای اوقات در داخل مجموعه های سرپوشیده بزرگ برای اجرای همایش ها و یا مراسم ها نیز باز به همان سبک در محل هایی که از قبل تعیین می‌شود از نوع ایندور یا همان فضای داخلی آنها مورد استفاده قرار میگیرد..

 

تلویزیون های شهری p10 p8 p6 p5

تلویزیون های غول پیکر شهری که مشخصه فنی که از حرف لاتین p در کنار نام آنها استفاده میشود که در واقع مخفف همان پیکسل و فاصله مرکز تا مرکز پیکسل ها از هم به میلیمتر تعریف شده و خب به طبع هر قدر که عدد کنار حرف لاتین کمتر می‌شود فاصله بین پیکسل ها نیز کم و کمتر و تراکم پیکسلی بیشتر می‌شود و در این حالت وضوح تصاویر نیز بهتر و کیفیت نمایشگر از نظر وضوح تصویر بهتر و بهتر میشود..

برای سفارش تلویزیون شهری بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سفارش تلویزیون شهری . سفارش تابلو روان . سفارش آنلاین تلویزیون شهری

فن آوری هایی که به مرور زمان و پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی وضعیتی به مراتب بهتر پیدا کرده و در بیشتر کلانشهرهای بزرگ جایگاه غیر قابل وصفی نیز در درآمد زایی و حتی در اشتغالزایی و شرایط اقتصادی و بازدهی خیره کننده ای در تبلیغات و برند زایی و برند سازی نیز برای مخاطبین ایفا میکنند.

 

و در بسیاری از شه شهرهای صنعتی بار اقتصادی و اشتغالزایی در عرصه اطلاع رسانی ها و تبلیغات شهری را به دوش کشیده و میکشند.

 

شرکت پارسی الکترونیک مفتخر است در سال تولید و مانع زدایی ها و اشتغالزایی ها همچنان گام های بلندی در تولید و پخش قطعات ویژه همکاران گرامی و با قدرت در خدمات رسانی و برآورده کردن سفارشات شما مشتریان گرامی بوده و خواهد بود

 

«تمایز رمز ماندگاریست»

(( پارسی الکترونیک ))

5/5 (112)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *