فروش تلویزیون شهری . ویدیو وال . تلویزیون سالنی

فروش تلویزیون شهری

 

با توجه به پیشرفت وسیع تکنولوژی و فرایند تولید تلویزیون های شهری فروش انواع تلویزیون شهری به چند عامل بستگی دارد.
تلویزیون شهری در دو نوع ال ای دی و اس ام دی عرضه می شود. که مشخصاً نوع اول تلویزیون شهری ال ای دی نسبت به رقیب خود قیمت پایین تری دارد و این خود نیز بستگی به چند عامل دارد
۱- شدت نور کمتر
۲- مصرف برق بیشتر
۳- تراکم کمتر ال ای دی نسبت به ماژول اس ام دی
۴ تکنولوژی ال ای دی که قدیمی تر از اس ام دی بود و فناوری اس ام دی.. بعد از ال ای دی رونمایی شد و این فناوری پا به عرصه رقابت با سایر رقبا در این صنف شد.

تلویزیون شهری ال ای دی

به عنوان مثال تلویزیون شهری ال ای دی p10 که در متر مربع دارای ۱۰ هزار پیکسل می باشد با ماژول 3in1 که مشخصا از زمان ورود آنها به کشور تقریباً هفت سال میگذرد. و سپس ماژول‌های با تراکم بالاتر به مانند دات هشت p8 وارد کشور شد و سپس بعد از آن ها دیگر با توجه به تراکم پیکسلی بالاتر دیگر نمیشد از ال ای دی در تراکم های بالاتر تولید کرد و آنها کم کم جای خود را به فناوری های جدیدتری بنام اس ام دی دادند

 

ویدیو وال

با ظهور آن ها تراکم آنها نیز به صورت بسیار خیره‌ کننده‌ای بالا و بالاتر رفت تا آنجا که امروزه ماژول‌های اس ام دی ویدیو وال با تراکم ۳۸۰ هزار پیکسل رونمایی شده و روز به روز نیز اخبار وسیع تری از این فناوری ها به گوشمان می رسد و در پاره ای اوقات ویدیو وال هایی غیر قابل باور است و اما در حال تولید هستند و به زودی آنها را نیز در کشورمان خواهیم دید.

تراکمهای مختلف تلویزیون شهری

بعد از تلویزیون های شهری دات ۸ که به صورت فناوری ال ای دی تولید می شد تلویزیون های شهری اس ام دی از تراکم ۱۰۰۰۰ که همان پی ده بود شروع به تولید شد.
و سپس تراکم ۱۶۰۰۰ هزار که همان پی ۸ p8 اس ام دی جای آنها را گرفت و بعد از آن تلویزیون شهری با تراکم ۲۶ هزار پیکسل در متر مربع و یا همان دات ۶ p6 تولید و به بازار عرضه شد.

بالاترین تراکم تلویزیون شهری اوتدور

و بعد از آن در عرصه تلویزیون های شهری اوتدور تلویزیون شهری دات ۵ و یا همان p5 با تراکم ۴۰ هزار پیکسل در متر مربع تقریباً آخرین تکنولوژی وارد شده به کشور ما در بحث تلویزیون های شهری اوتدور و یا همان فضای بیرونی هست. تلویزیونهایی با قدرت زیاد و تولید ملیونها رنگ که بصورت خیره کننده ای در تبلیغات محیطی و حتی فراتر از آن در اغلب اماکنی که میتوان تصور کرد نقش بسیار پر رنگی را در بهتر دیده شدن و ماندن در ذهن مخاطبین را بازی میکند. البته تلویزیون شهری اوتدور در تراکمهای پاینتر نیز غالبا وظیفه خود را به نحو احسن انجام میدهد و هر قدر که این تراکم بیشتر باشد تاثیر بیشتری را در اذهان عمومی دارد.

تاثیر تراکم تلویزیون شهری در فروش

و در بحث فروش تلویزیون شهری تراکم پیکسل ها و یا دات پیچ آنها بسیار تعیین کننده است به طوری که هر قدر تراکم پیکسل ها در متر مربع بیشتر باشد به طبع تصویر بهتری به ما میدهد و در قیمت تلویزیون شهری هم تاثیر مستقیمی دارد. طبیعیست که وقتی شما در متر مربع تعداد بیشتری پیکسل را داشته باشید در پخش اچ دی و فول اچ دی تصاویر هم حرفهای زیادی را برای گفتن دارید و تاثیرات مستقیمی را در هر چه بهتر نشان دادن فایلها و عکسها خواهد داشت. و قدرت تلویزیون شهری شما در جذب مخاطب را تا حدود بسیاری تراکم پیکسلی و ابعاد و اندازه تلویزیون شهری شما خواهد داشت.

تعریف دات پیچ و یا مخفف (p)

در تعریف دات پیچ و یا همان حرف انگلیسی p به فاصله مرکز تا مرکز بین پیکسل ها به سانتی متر به اختصار دات پیچ گفته میشود و هر قدر این عدد کمتر شود تراکم پیکسل ها بیشتر میشود. و هر چقدر تراکم پیکسل ها بیشتر باشد وضوح بهتری به صفحه نمایشگر ما داده می شود و خب طبیعتاً در فروش آن عدد متر مربع قیمت فروش بالاتر می رود.

 

تلویزیون شهری سالنی و تراکم آنها

و اما در بحث تلویزیون های شهری داخل سالن و ماژول های اس ام دی با تراکم بالاتر به مانند ماژول p۴ با تراکم ۶۲ هزار پیکسل در متر مربع و تلویزیون شهری p3 با تراکم ۱۲۰ هزار پیکسل در متر مربع و یا تلویزیون شهری p2/5 تراکم پیکسل ۱۶۰ هزار پیکسل در متر مربع و یا تلویزیون شهری p2 و p1/5 با تراکم های ۳۰۰ هزار پیکسل در متر مربع که هر قدر در مورد وضوح تصاویر و کیفیت فایلهای اجرایی بر روی آنها صحبت کنیم باز هم نمیتوانیم جذابیت های بیشمار آنها را بیان کنیم مگر اینکه از نزدیک بتوانید از این نوع تلویزیونهای سالنی بازدید کنید. و واقعا آنجاست که کاملا میتوانید به درک متقابلی از شرایط و کیفیت و وضوح تصاویر در آنها پی ببرید.

اماکن مورد استفاده تلویزیون داخل سالن

تمامی این فناوری ها با تصاویر خیره کننده در ذهن مخاطبین تجربه بی نظیری از کیفیت و وضوح بالا به جای خواهد گذاشت و بسیاری از سالن های همایش و تالارهای عروسی و سالنهای کنسرت و استخرها و سالن های آمفی تئاتر و حتی سینماها نیز خودشان را به داشتن آنها مجهز کرده اند و از آنها بهره برداری در جهت پیشرفت منافع خود و در بسیاری از آنها تبلیغات محیطی نیز برای درآمدزایی به صورت گسترده ای در حال انجام است و در بحث اشتغال زایی این تلویزیون ها با توجه به اپراتوری که معمولاً با آنها کار می کند و آنها را هدایت می کند قدم بزرگی نیز برداشته است.

 

 

تلویزیون شهری smd

تلویزیون های اس ام دی و ذاتاً با تنوع بسیار زیاد و نوع استفاده از آنها و امروز نیز تچهیز آنها با ویدیو پروسوسور های حرفه ای که غالباً تاثیر مستقیم و مثبتی را در تصویر خروجی آنها میگذارد و بصورت کاملا حرفه ای و امروزی با تعداد آپشن‌های زیادی که به مخاطبین خود میدهد غالبأ همه کاربران را راضی نگه میدارند. البته نوع استفاده از آنها در تک تک جاهایی که مورد استفاده قرار میگیرند کاملا متفاوت است و در بسیاری از اماکن بسته به نوع فعالیتی که دارند با آنها کار میکنند. امروزه استفاده از تلویزیونهای سالنی و ویدیو والها بسته به شرایط موجود در آن سالن و یا مسجد و یا حرم و یا استودیو و نوع سیاست استفاده از آنها هم کاملا متنوع است.
آنلاین و یا آفلاین بودن آنها هم باز بستگی به شرایط موجود در آن مکان و در آن زمان را دارد. و بصورت کلی با تنوع زیادی هم که در نوع پردازشگرها و یا بهتر بگوییم سندر پروسوسورها بوجود آمده از هر کدام از آنها با توجه به نیاز آنها متفاوت است و تنها میتوانیم اینگونه بگوییم که دیگر این تکنولوژیها حد و مرز ندارد و در آینده ایی بسیار نزدیک باز هم شاهد وسعت بسیار بیشتری در انواع آنها خواهیم بود. و شرکت پارسی مفتخر است که در تمامی مقاطع همواره در خدمت شما مشتریان گرامی و همکاران گرانقدر خواهد بود.
5/5 (29)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *