خرید تلویزیون شهری و نحوه اجرای صفر تا صد پروژه

خرید تلویزیون شهری 09125902103

در این مقاله به چگونگی منتاژ و نصب نمایشگر های شهری میپردازیم که در عین حال میتواند برای شما مخاطبین عزیز بسیار جذاب و آموزنده باشد.

 

در ابتدا باید به این مسئله توجه داشته باشیم که ابعاد و نوع نمایشگرهای شهری میتواند تاثیر مستقیم در چگونگی منتاژ و نصب آنها داشته باشد

 

بطور مثال نحوه اجرای نمایشگر indoor((داخل سالن )) با نمایشگرهای بیرونی ، ((outdoor )) کاملا متفاوت است. تا جایی که اغلب نمایشگرهای داخل سالن((indoor )) بصورت رنتال (( تیکه های کوچک مثل پازل)) در سایز های ۵۱/۲ در ۵۱/۲ و یا ۶۴ در ۶۴  عمودی و افقی کنار و روی هم بوسیله قابهای صنعتی که اصطلاحا به آنها کابینت گفته میشود دارای قفل با خارهای شیار دار در کنار و روی آنها به هم متصل و کاملا آبندی میشوند تا جایی که به هیچ وجه از روبرو قابل تشخیص نیستند و تا زمانی که از پشت دیده نشود مخاطب به هیچ وجه نمی تواند متوجه این موضوع شود..

 

البته در این مدل نمایشگر ها ابعاد کابینت ها متغیر است و بستگی به تراکم پیکسلها دارد.. البته در بعضی از مواقع متخصصینی که در داخل کشور ما مشغول به تولید این فریمها هستند در ابعادهای کوچک(( زیر دوازده متر مربع)) اقدام به تولید فریم هایی دو تیکه نیز کرده اند و بخوبی هم آبندی میشوند و هیچ مشکلی هم تا به الان دیده نشده…در نمایشگرهای فضای بیرونی (( اوتدور)) این در ابعادهای کوچک تا ۲۵ متر مربع هم اغلب در داخل کشور ما بصورت یه تیکه و یا دو تیکه ساخته میشوند..

 

 

سفارش ساخت تابلو روان فول کالر

البته این نیاز به تخصص بسیار زیادی دارد که میتواند ریسک بسیار بالایی نیز داشته باشد…چون با توجه به جغرافیای کشور ما بخاطر شرایط جوی و آب و هوایی در همه جا این کار امکان پذیر نمی باشد..البته قطعا عاقلانه تر و بهتر همان روش رنتال و بدون ریسک است که در اغلب موارد با همون روال در حال انجام است و خب نحوه منتاژ و نصب این نمایشگرها بسیار راحت تر و منطقی تر نیز هست که تا ابعادهای بسیار زیاد نیز بخوبی و بدون هیچ مشکلی قابل اجرا میباشد..

 

خرید تلویزیون شهری  09125902103

در نحوه منتاژ این نمایشگر ها که کابینت ها با ابعادهای گوناگون باز هم بستگی به نوع ماژول و ابعاد آنها دارد که خب طبیعتا هر دات پیچی و هر برندی برای خودش ابعاد تعریف شده ای دارد…که در این مقاله فعلا با آنها کاری نداریم و هدف ما در واقع همان تیکه های کابینت که بصورت رنتال و پازل پازل در کنار هم و روی هم می توانند ابعادهای بسیار بزرگ و غول پیکری را خلق کنند..

 

در منتاژ فوق العاده منظم و راحت کابینت ها با هم متصل و سری میشوند و در نصب هم اینها بصورت تیکه های نهایتا ۹۶ در ۹۶ و یا ۱۹۲ در ۹۶ عمودی و افقی کنار و روی هم فیکس میشوند…شرکت پارسی الکترونیک این افتخار را دارد که با پرسنلی متخصص و متعهد در هر زمینه ای از صفر تا صد…. از مشاوره تا تولید و اجرای مرحله به مرحله کار در خدمت تمامی شما مشتریان و همکاران محترم باشد.

 

 

5/5 (462)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *