تولید و اجرای تابلوی روان و تلویزیون شهری پارسی الکترونیک 09125902103

تولید و اجرای تابلوهای روان و تلویزیون های غول پیکر شهری.

 

بطور کلی پس از اتمام تمامی مراحل پروسه تولید و منتاژ و اجرای تابلوهای روان و نمایشگر های غول پیکر شهری که در واقع از ابتدا تا انتهای آن با چالشها و مشکلات بسیاری میتواند همراه باشد، مهمترین بخش آن تازه زمانی آغاز میشود که پروژه به اتمام میرسد و به عبارتی که کاملا باید آن را صحیح دانست..فروش شروع یک تعهد است نه پایان کار..!!

قطعات الکترونیکی که بسیاری از عوامل میتواند در عمر آن محصول تاثیر گذار باشد… در ابتدا مهمترین آیتم کیفیت و کارایی متریال مصرفی در تابلوها از فریم آن گرفته تا نحوه منتاژ و حتی نصب آنها میتواند بسیار تاثیر گذار باشد و به هیچ عنوان نمیشود از حساسیت تک تک مراحل تولید و اجرای آن به سادگی گذشت…با توجه به اینکه عوامل بسیاری میتواند در گذر زمان تاثیر منفی روی تابلو های روان و تلویزیون‌های شهری داشته باشد که در اینجا به چند مورد آن بصورت خلاصه میپردازیم..!!

 چند دقیقه مشاوره رایگان بگیرید 09125902103

۱- از مهمترین عوامل تخریب کننده میتوان از گرمای بیش از حد هوا نام برد که همین عامل نیز خود میتواند به نحوه منتاژ کار بستگی داشته باشد… نحوه استقرار منابع تغذیه ((پاورها)) داخل تابلوها… و نیز وجود داشتن محفظه های تهویه اصولی و چگونگی در نظر گرفتن جای کولرها در تابلوهای بزرگ نیز خود میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

۲- رطوبت و اثرات بسیار تخریب کننده که میتواند در گذر زمان تاثیر منفی زیادی روی تابلوها داشته باشد و باز هم در این عامل تخریب کننده.. نحوه آبندی دور تابلوها و عایق بندی کامل تمامی طول و عرض تابلو میتواند کمک شایانی در نگهداری درست از تابلو ها به ما داشته باشد.

 

 

 چند دقیقه مشاوره رایگان بگیرید 09125902103

۳- پدیده تخریب کننده دیگری که در حال حاضر میتوانیم در کلانشهرها به آن اشاره کنیم که این عامل به تنهایی میتواند حتی از دو عامل نام برده شده برای قطعات الکترونیکی و تابلوها خطرناک تر باشد..وجود ریزگردها است.. که البته این مورد هم کاملا بصورت حرفه ایی و هوشمندانه قابل کنترل است…

۴- عامل دیگری که در بسیاری از شهرهای جنوبی و شمالی کشور ما بصورت همزمان با دو مورد دیگر وجود دارد شرجی هوا است که خوشبختانه برای حل هر سه پدیده در حال حاضر روشهای مختلفی قابل اجراست.، که در تجربه های گذشته نیز در شمال کشور وهمچنین در جنوب کشور توسط تیم متخصص ما در مجموعه پارسی الکترونیک اجرا شده که با افتخار از اجرای آنها نیز تقریبا زمان زیادی گذشته..

در آخر باید به این نکته اشاره داشته باشیم که پیشنهاد استفاده از محصول شرکتی و درجه یک نه تنها میتواند برای مشتریان محترم تجربه خریدی موفق و بی دغدغه باشد..، بلکه با خیالی آسوده و اعصابی راحت سالها میتوانند از این خرید استفاده کنند و بدون پرداخت هزینه های اضافی تا مدتها با خیال آسوده از آن استفاده کنند.. برای مجموعه فروشنده نیز این یک فروش موفق و بدون هزینه خواهد بود..چون باید به این نکته توجه داشته باشیم که.. هر باری که محصول فروخته شده دچار نقص و خرابی شود..! بدون تردید فرستادن نیرو برای تعمیر و خدمات پس از فروش میتواند همراه با هزینه های زیادی باشد..
که در این صورت در کمترین زمان ممکن حتی ممکن است چه بسا بیشتر از مبلغ سود حاصل از آن محصول… خرج هزینه های ایاب و ذهاب و خدمات پس از فروش آن شود..

 چند دقیقه مشاوره رایگان بگیرید 09125902103

 

4.86/5 (85)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *