عیب یابی و مشکلات متداول در تابلوهای روان و تلویزیون شهری

درابتدا باید توجه داشته باشیم که تمامی مشکلات و عیب هایی که در گذر زمان در تابلوها ممکن است بوجود بیاید کاملا طبیعی است و باید بپذیریم که هر چیزی و هر قطعه ای عمری تعریف شده دارد و ما فقط میتوانیم با رعایت و پیشگیری یک سری مسائل آنها را به تعویق بیندازیم و تا حدود زیادی مدیریت کنیم…

در این بخش میخواهیم به رایج ترین آنها اشاره کنیم تا بتوانیم شما را بیشتر با آنها آشنا کنیم..

شاید باور نکنید..همیشه مشکلات درست جایی اتفاق میوفتند که شما حتی یک درصد به آنها اهمیتی قائل نیستید.

با توجه به تجربیاتی که طی این سالها در بازدید از تابلوهای مشتریان داشته ایم.. باید اقرار کنیم که در اکثر مواقع بیشترین خسارتها توسط خود آنها به خودشان تحمیل شده… نمایشگرهای غول پیکر شهری که به ارزش چند ده ملیون تومان به خاطر نداشتن یک محافظ پنجاه هزار تومانی دچار آسیبهای جدی شده و گاه نمایشگرهایی که
بیش از دویست میلیون تومان ارزش داشته و فاقد آبندی مناسب و فاقد یک باکس هوشمند تنظیم نوسانات بوده و خسارات بسیاری متحمل شده..

چند دقیقه مشاوره رایگان بگیرید 09125902103

وصد میلیون نمایشگری که تحت گارانتی شرکت بوده و کارفرما (( خریدار)) بخاطر اینکه برای آبندی کامپوزیت دور نمایشگر پانصد هزار تومان کمتر هزینه کند..، کامپوزیت نمایشگر را به دست کسی سپرد که متاسفانه تجربه کافی نداشت و خسارتهایی که در اثر خیس شدن نمایشگر شرکت متحمل شد..، و تجربه های دیگری که اغلب همگی بخاطر جزئیات و مسائل پیش پا افتاده دچار خرابیها شده و اگر کمی دقت و کمی با فکر عمل میشد مشکلی پیش نمی آمد..
و اما تمامی این مشکلات راه حل هایی هم دارد که اگر هوشمندانه عمل شود به راحتی به مشکل نخواهند خورد…

۱- در هنگام خرید از جنسهای درجه یک و شرکتی استفاده کنید..اطمینان داشته باشید که با رعایت چند نکته کوچک ولی ظریف..،جنس درجه یک براحتی مدت بسیار زیادی را بدون هیچ مشکلی سپری خواهد کرد.
به هیچ وجه حتی اگر دو برابر قیمت هم پرداخت کردید جنس درجه دو نخرید.

۲- مجموعه ای را برای خرید انتخاب کنید که رزومه مشخص و شفاف داشته باشد… در اینصورت قطعا برنده این خرید هستید و شک نکنید که جنسی که به شما داده شده دارای اصالت است.

تعمیرات تابلو روان در محل 09125902103

۳- نصب تابلو را به خود مجموعه واگذار کنید و مطمئن باشید که پنجاه درصد مشکلات در تخصص و تجربه آن مجموعه خود به خود برطرف میشود.. به این دلیل که آنها با تجربه ای که دارند میتوانند شما را آگاه کنند وتمامی نکته هایی که باید رعایت کنید را به شما گوشزد خواهند کرد…مهمتر از همه اینکه..آنها به خوبی می دانند که با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی چگونه باید تابلوها را نصب کنند و در صورت نیاز خودشان روی تابلو آب چکان را نصب خواهند کرد..

۴- پس از خرید تابلوی روان و یا نمایشگر شهری حتما از تایمر و محافظ استفاده کنید.. شاید باور نکنید ولی با این کار عملا پاورها را از خطر نوسانات برق که در اثر رفتن برق بوجود می آید دور میکنید.. و یا در هنگام نصب میتوانید روی تابلو از ورقی استفاده کنید که از قطر تابلو پنج سانت از جلو و عقب بلندتر باشد و از ماندن آب روی نمایشگر و ورود آن به داخل دستگاه جلوگیری کند..

مشاهده روزمه کاری پارسی ال ای دی

۵- حتما در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز به دستگاهتان پنج الی شش ساعت استراحت بدهید…این آیتم را حتما جدی بگیرید… چون قطعات ریز و درشت الکترونیکی نیاز به ریکاوری و استراحت دارند.. و در واقع با این کار شما به عمر هر چه بیشتر دستگاه خود کمک شایانی خواهید کرد… البته این به آن معنا نیست که تابلو ها نمیتوانند یکسره کار کنند… بلکه اینها ساخته شده اند که دائم در حال بهره برداری باشند و قطعا شما هم در سطح شهر و حتی جاده ها بسیاری از این تابلوها را دیده اید که یکسره روشن هستند…ولی در ساعاتی واقعا نیاز به کار کردن دستگاه شما نیست. چون کسی در طول شب در حال تردد نیست… پس پیشنهاد ما را حتما جدی بگیرید…به عبارتی ما انسانها را که خدا آفریده در طول شبانه روز هشت ساعت نیاز به استراحت داریم… اینها که ساخته دست خود ما انسانها هست…

سفارش ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری 09125902103

پس بطور کلی این خود ما هستیم که عمر دستگاه خودمان را تایین میکنیم… اگر تمامی جوانب احتیاط از قبیل محافظ ، و تایمر و در نمایشگرهای غول پیکر شهری باکسی که دارای کنتاکتور و فیوز مینیاتوری و محافظ تایمر هوشمند دیجیتالی را جهت رفع نوسانات لحظه ای داشته باشیم و از طرفی همواره مراقب این باشیم که به هیچ وجه آب و خاک به داخل تابلو نفوذ نکند.و دائما همه چیز را زیر نظر داشته باشیم و مهمتر از همه اینکه در طول شبانه روز به وسیله همان تایمر ساعت چند ساعتی را به تابلو استراحت بدهیم شک نکنید که سالیان سال به مشکل نخواهیم خورد…

4.98/5 (157)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *