تلویزیون شهری، خرید تلویزیون شهری،قیمت تلویزیون شهری، پارسی الکترونیک ۰۹۱۲۵۹۰۲۱۰۳

تلویزیون شهری – تابلو روان فول کالر – نمایشگر LED شهری – سفارش تلویزیون شهری – تلویزیون شهری در تهران و حومه

بدون شک در حال حاضر و مقطع فعلی یکی از بزرگترین و برجسته ترین تکنولوژی هایی که در سراسر دنیا در امور اطلاع رسانی و آگاهی جمعی مخصوصاً تبلیغات محیطی جایگاه ویژه ای برای خود ایجاد کرده فن آوری بسیار قوی ، پیشرفته و هوشمند تابلوهای روان و نسل جدید تلویزیونهای غول پیکر شهری می‌باشد که نوع استفاده از این تکنولوژی خود نیز وسعت بسیار زیادی دارد مخصوصا اینکه روز به روز هم این فن آوری در حال بروز رسانی و پیشرفت های شگفت انگیزی نیز هست

که بطرز بسیار خیره کننده ای در اکثر مجامع بین المللی در حال رشد و ارتقاء به سبک‌های بسیار زیادی حتی از نظر نوع متریال مصرفی و حتی شکل ظاهری نیز هستند…و بصورت کلی نوع استفاده از آنها به دو دسته تقسیم می‌شوند.

 

تلویزیون های شهری اوتدور
((فضای بیرونی))
و تلویزیون های شهری ایندور
((فضای داخلی))

که آنها نیز ساختار متفاوتی با هم دارند.. هم از لحاظ ظاهری همچنین متریال مصرفی در پیکره آنها،… بطور کلی این فن آوری از تیکه تیکه هایی پازل مانند به اسم ماژول تشکیل میشوند که از آنها در پیکره نمایشگر استفاده میشود. که خود آنها نیز به دو نوع تولید می‌شود.. ماژول dip یا همان ال ای دی
و ماژول های smd

که خود این قطعات نیز در انواع مختلف با تراکم ها و ابعاد و اندازه های متنوع تولید میشود..که با توجه به مصرف برق نسبتاً پایین و عمر مفید بسیار مناسب و قابلیت های ویژه ای که دارا می‌باشند عمدتاً در تمامی نقاط دنیا طرفداران بسیار زیادی برای استفاده از این تکنولوژی با سبک و سیاق متفاوت در حال بهره برداری هستند.

سفارش ساخت تلویزیون شهری 09125902103

 

و با توجه به بعد وسیع تبلیغاتی که دارند به سرعت استفاده از این تکنولوژی در اغلب شهرها وسعت پیدا کرده ، مخصوصاً به نوعی به منبع درآمد زایی و اشتغال زایی تبدیل و استفاده بهینه از آنها در تمامی اماکن باب شده است.

 

بصورت کلی در اکثر کلانشهر ها با توجه به نیاز مردم و نوع سیاست گذاری توسط اماکنی که از این فن آوری بهره میبرند به ابزاری جهت اطلاع رسانی ها ، با وسعت بسیار زیادی در نوع استفاده از آنها در مجامع بین‌المللی و حتی سیاست گذاری کلانشهر ها برای تبلیغات محیطی نیز بسیار مورد توجه مردم و حتی کسانیکه برای تبلیغات مورد نیاز خود از آنها استفاده میکنند قرار گرفته است از این فن آوری به نوعی بسیار مثبت در اطلاع رسانی ها و همچنین تبلیغات محیطی یاد میشود.

بصورت کلی این تکنولوژی در اختیار هر ارگانی که باشد میتواند جهت راهنمایی ها و اطلاع رسانی ها و حتی در بیشتر مواقع هشدارهای جمعی ، نقش فوق العاده وسیع و پر رنگی را ایفاء کند.

 

تابلو روان فول کالر تمام رنگی اوتدور و ایندور 09125902103

و در بحث تبلیغات محیطی و درآمد زایی نیز تا به امروز این فن آوری دارای رتبه بسیار بالا از نظر فراگیری مطالب و اطلاع رسانی های جمعی بوده و خواهد بود.

 

بصورت ویژه نیز در کشور خودمان از این ابزار در اکثر ارگانهای دولتی نیز استفاده کاملا بهینه و مثبتی را شاهد بوده و هستیم بعنوان مثال نمایشگر هایی که در اختیار ارگانی مثل راهنمایی و رانندگی هستند و در طول مسیرها هشدارها و راهنمایی بسیاری را به رانندگانی که در طول یک محور ترافیکی قرار دارند انجام میدهند و یا نمایشگر هایی که در سطح شهر در اختیار سازمان هواشناسی هستند و غالباً شرایط هوا را نشان می‌دهند و در بسیاری از مقاطع نیز از وضعیت هوای ناسالم اطلاع رسانی جمعی را انجام میدهند.

و در بحث تبلیغات نیز میتوان به نمایشگر هایی اشاره کنیم که در اختیار شهرداری های مناطق هستند و کار تبلیغات محیطی را بصورت کاملاً هوشمند و مفید انجام میدهند.

 

خرید تلویزیون شهری کارکرده(دسته دوم) با قیمت مناسب سفارش ساخت تلویزیون شهری 09125902103

و در این زمینه میتوانیم به نمایشگرهایی اشاره کنیم که دور زمین های ورزشی هستند و تبلیغات محیطی اسپانسر ها را در سر تا سر دنیا انجام میدهند و خود یک بهره برداری بسیار هوشمندانه چه در جهت اطلاع رسانی و مخصوصاً تبلیغات را انجام میدهند…
شرکت پارسی الکترونیک مفتخر است که در سال رونق تولید در خدمت شما هموطنان عزیز باشد و در جهت ارائه خدمات به شما و کمک هر چه بیشتر به تحقق شعار رونق تولید در کنار شما باشد.‌‌

 

پارسی الکترونیک

 

5/5 (1,271)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *