تعمیر تابلو روان در شهر پرند . پارسی الکترونیک 09125902103

تعمیر تابلو روان در شهر پرند.

 

 

 

تعمیر تابلو روان و تلویزیون شهری
شرکت پارسی الکترونیک مفتخر است که با اکیپی متخصص در صنعت تولید و پخش و تعمیر تابلو روان و تلویزیونهای غول پیکر شهری با سابقه ای نزدیک به دو دهه در خدمت همکاران و مشتریان محترم بوده و در بحث پشتیبانی و خدمات پش از فروش هم همچنان پیشرو بوده و خواهد بود.
در بحث تعمیرات  تخصصی تابلو روان در شهر پرند و همینطور در حومه شهر تهران نیز با اضافه کردن نیروهای متخصص به مانند گذشته خدمات خود را وسعت بخشیده و آماده خدمت به شما همکاران و همشهریان عزیز است.

 

http://parsiled.com/author/parsiled/
تعمیرات تابلو روان به غیر از تخصص و تحصیلات  آکادمیک نیاز به تجربیات گرانبهایی دارد که در طول سالیان تعمیر تابلو روان و تعمیر تلویزیون شهری بدست خواهد آمد. و در بسیاری از مواقع تعمیرات تابلو روان و بعضی از مشکلاتی که در آنها دیده میشود به هیچ عنوان با تحصیلات آکادمیک و کتابی قابل رفع شدن نیست.
تعمیر تابلو روان نیاز به تجربه دارد و غالبا ایرادهایی که در تابلو روان  بوجود می آید مشکلاتی است که اغلب گمراه کننده است. و برای یافتن آن مشکلات تجربه زیاد و تخصص لازم است.
تنوع و بروز رسانی تابلو روان
فن آوریهایی که روز به روز در حال گسترش هستند و پیشرفتهای خیره کننده تکنولوژی باعث تنوع وسیع در نوع  تابلوی روان و تلویزیون شهری و کیفیت و تراکم آنها است. و برای اینکه بتوانیم در تعمیر و نگهداری آنها پیشرو  و موفق باشیم باید دائما تجربه کسب کنیم و ما هم بهمراه آنها خود را بروز رسانی کنیم.
باید لحظه به لحظه و در هر تعمیر تابلو روان که انجام میدهیم به دنبال تجربه ای جدید باشیم . تابلوهای روان و انواع قطعات موجود در آنها که دائما در حال وسعت و تغییر و تحول هستند. مخصوصا انواع مین برد آنها برای تغییر و تعویض متن و افکت آنها.

تعمیرات تابلوروان و تلویزیون شهری در محل:
از آن جایی که تبلیغات نقش بسیار گسترده ای در فروش کالا های یک فروشگاه داشته اند و تابلو های روان و تلویزیون های شهری نقش بسیار مهمی در تبلیغات ایفا می کنند، از این رو تعمیرات و سرویس دهی این محصولات نیز امروزه در حال گسترش است و کم کم دارد جایگاه واقعی خود را پیدا می کند.

 

عیب یابی تابلو روان و تلویزیون شهری
عیب یابی تابلو روان و همچنین تلویزیون های شهری کار سخت و پیچیده ای می باشد که نمی توان این کار را به دست هر کسی سپرد زیرا که ممکن است توسط افراد بی تجربه و غیر قانونی تعمیرات تابلو روان و تلویزیون شهری به خوبی انجام نگیرد و شامل هزینه های اضافی شود همچنین در بعضی از موارد دیده شده که تعمیرکار در حین رفع مشکل تابلو روان نه تنها آن را درست نکرده بلکه به قطعات دیگر آن نیز صدمه وارد کرده است.

همانطور که گفته شد تعمیرات تابلو روان و همچنین تلویزیون های شهری کار سخت و پیچیده ای می باشد و سپردن این محصولات به دست افراد بی تجربه و ناشی می تواند باعث خرابی و عدم تعمیر این محصولات گردد.

 

اما نگران نباشید زیرا که ما با شما هستیم و نمی گذاریم که این محصولات با ارزش و تبلیغاتی را به دست افراد نادرست بسپارید و کالای مخروب تحویل بگیرید.

شرکت پارسی الکترونیک با تولید قطعات و همچنین نصب و تعمیرات تابلو روان و تلویزیون های شهری گامی بزرگ در خدمات تبلیغاتی برداشته است و با کادری مجرب و با سابقه ی کاری بالا توانسته است که انواع تعمیرات تابلو روان و تلویزیون های شهری را با سرعت و کیفیتی بی نظیر انجام دهد.

 

تابلو روان از تعدادی ماژول که در کنار یکدیگر با دقت چیده شده اند تشکیل می شود و بنابراین اگر یکی از این ماژول ها خراب شود و یا اینکه به دلایلی مانند خرابی کابل فلات و یا خرابی منبع تغذیه به خوبی کار نکند تابلو روان زا کار می افتد و نمی تواند وظیفه ی تبلیغاتی خود را به خوبی انجام دهد.

به طور کلی خرابی ماژول به چهار علت می باشد که شامل اند از خرابی خود ماژول، خرابی کابل های اتصالی فلات، خرابی خروجی ماژول و یا خرابی سیم هایی که منبع تغذیه ی ماژول را تامین می کنند.

تعمیر ماژول تابلو روان
هر یک از این خرابی ها باعث این میشود که تابلو روان به خوبی کار نکند و در بخش هایی لکه های سیاه و یا ستون های سیاه دیده شود، تعمیر ماژول کاری است که می شود به صورت دستی نیز انجام داد اما باید تجربه ی لازم را برای این کار داشت و قطعات با کیفیت را شناخت و از آن ها در تعمیر ماژول استفاده کرد. علت خرابی تابلو روان

از آن جایی که هر فردی نمی تواند این تجربه را دارا باشد و قطعه های تقلبی را نیز از اصلی تشخیص بدهد، بهترین کار این است که برای تعمیرات تابلو روان و یا تعمیر ماژول تابلو روان به یک متخصص با تجربه و منصف مراجعه کند تا به محصول خود آسیبی نرساند و از قطعات تقلبی نیز مصون بماند.

شرکت پارسی الکترونیک تعمیرات تابلو روان مخصوصا تعمیر ماژول و انواع آن را انجام دهد و با گارانتی اصالت قطعات و همچنین عدم خرابی پس از تحویل، محصول را در کمال صحت به مشتری ارائه دهد
یکی از سخت ترین قسمت های تعمیر ترانس تابلو روان تعمیر پاور و یا پاور سوئیچینگ آن می باشد که نیازمند به تخصص بسیار بالا در مقاطع الکتریکی و همچنین تجربه ی بسیار بالا در تعمیرات تابلو های روان و تلویزیون شهری می باشد.

تعمیر پاور تابلو روان قسمت بسیار مهم و پیچیده ای می باشد که اگر حتی قسمت کوچکی از آن کار نکند، به طور کامل تابلو روان و همچنین تلویزیون شهری از کار می افتد و مشخص نمی کند که تقصیر از کدام بخش است، گاهی اوقات در تعمیرات تابلو روان حتی اگر یک خروجی به درستی متصل نشود و یا ولتاژ کمی بالاتر و یا پایین تر از حد معمول باشد، تابلو روان اصلا روشن نمی شود و فرد تعمیرکار را اگر فرد بی تجربه ای باشد در اشتباه می اندازد و او را مجبور می کند تا بعضی از قطعات اشتباه را عوض کند که در آخر تاثیری نیز نخواهند داشت.

 

 

 

شرکت پارسی با داشتن با تجربه ترین و قدرتمند ترین اساتیدی که خود این تابلو ها را تولید کرده اند قادر به تعمیرات تابلو روان و تلویزیون شهری در تهران و کرج و پرند بزرگ می باشد، همچنین قطعات این تابلو ها نیز کاملا قابل تعمیر و تعویض هستند و متخصصان بسیار مجرب این شرکت قادر به تمامی تعمیرات قطعات تابلو های روان از جمله ماژول و پاور می باشند.

اگر از اول با ما همراه بوده باشید این را می دانید که تعمیرات تابلو روان کار بسیار دقیق و منظمی می باشد و قطعات آن به راحتی قابل تعمیر نیستند و در مواردی مانند ماژول تنها اگر سر رشته ای در این بحث داشته باشید قادر خواهید بود که آن را خود تعمیر کنید اما در مورد پاور حتی تعمیرکاران با تجربه نیز گاهی گیج شده و دچار اشتباه می شوند.

همیشه به سراغ افراد و شرکت هایی بروید که تجربه ی چندین ساله ای در فروش و تعمیرات این محصولات به دست آورده اند و می توانند با تنها یک مشاهده عیب اصلی محصول شما را بفهمند و تنها با صرف زمانی اندک تابلو روان شما را سالم و بدون نقص در اختیارتان قرار دهند و تضمین کنند که به این زودی ها تابلو روان شما از آن ناحیه خراب نمی شود.

پارسی الکترونیک نخصص و کیفیت برتر

5/5 (34)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *