قیمت تابلو روان.انواع تابلو روان.تابلو روان سه بعدی

قیمت تابلو روان

با توجه به تنوع قطعات موجود در بازار قیمت تابلو روان بستگی به عوامل زیادی میتواند داشته باشد.پیچیدگی واردات و انواع قطعاتیکه در برندهای موجود در بازار مصرفی میباشد تاثیر مستقیمی در قیمت تابلو  روان میگذارد. همینطور رنگهای موجود در بازار و تفاوت قیمت آنها خود نیز مشتریان را دچار تردید و شک میکند..

تفاوت قیمت تابلوهای روان

تفاوت بین قیمتهایی که از فروشندگان و تولید کنندگان تا کسانیکه بعنوان واسطه در بازار فعالیت مستقیم دارند نیز مشتربان را بیشتر دچار تردید میکند.

بطور کلی قیمت تابلو روان را شاخصهای زیادی مشخص میکند که متاسفانه در حال حاضر تقریبا تمامی مشتریان بدنبال قیمت کمتر هستند.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت تابلو روان و تلویزیون شهری

و توضیح اینکه قیمت تابلو روان یستگی به عوامل بسیاری دارد کار خیلی سختی شده است. و ما اینجا قیمتهایی که میگذاریم با توجه به شرایط جنس استفاده شده و گارانتی بدون قید و شرط میباشد.

قیمت تابلوی روان قرمز مازول درجه یک دارای تعریفی است که این خود باز بستکی به این دارد که قیمت ارائه شده توسط چه مجموعه ای و با چه رزومه ای و چه سابقه ای و با چه گارانتی و با چه خدمات پس از

فروشی داده شده است..

 

خرید تابلو روان

طبیعی است که شما به هیچ عنوان نمیتوانید تشخیص دهید که قیمت تابلو روان که به شما داده شده با چه ماژولی است و یا با چه پاوری و بطور مشخص تر با چه گارانتی و خدماتی به

شما ارائه خواهد شد.. پس ابتدا شما باید اول با تحقیق و دیدن رزومه و سابقه مجموعه ها به این تنیجه برسید که از کی و کجا باید خرید خود را انجام دهید..

 

تولید کننده تابلو روان

قبل از خرید بصورت حضوری باید از جای تمامی کسانیکه

مدعی تولید کننده هستند بازدید کنید.. شما در ابتدا باید مجموعه مورد نظر را بخرید. چون قطعا شما نیازمند گارانتی و خدمات پس از فروش هستید. و این ظرفیت را باید در مجموعه مورد نظر ببینید..

 

قیمت تابلو روان

و این را هم بدانید که شما به هیچ عنوان از جنسی که به شما میدهند سر در نمیاورید.. پس به این نتیجه میرسیم که قیمت تابلو روان به هیچ عنوان نمیتواند ملاک انتخاب باشد.. پس به این نتیجه میرسیم قیمت تابلو روان به المانهای زیادی بستگی دارد که بسیاری از آنها تخصصی است.

در بسیاری از این نوسانات قیمتها تعداد قطعات استفاده شده و نوع ماژول استفاده شده نوع متریال موجود در فریم تابلو روان. و حتی نحوه منتاژ ماژولها.

 

انواع تابلو روان و تلویزیون شهری

انواع تابلو روان تابلو روان  به چند دسته تقسیم میشود. تابلو روان تک رنگ تابلو روان دو رنگ تابلو روان سه رنگ تابلو روان مولتی کالر تابلو روان فول کالر و یا تلویزیون شهری. 

تابلو روان تک رنگ که در واقع در چند رنگ مختلف تولید میشود.. فناوریهایی با تنوع بالا در ابعادهای مختلف به سلیقه مشتری با وسعت تبلیغاتی بسیار زیاد که امروزه استفاده از آنها میتواند نقشی کلیدی در بهتر دیده شدن و ماندن در ذهن مشتریان داشته باشد.

 

خرید تابلو روان

در واقع خرید تابلو روان یک سرمایه گذاری ده ساله است. حتی ویژه مستاجرینی که هر ساله جای مغازه خود را تغییر میدهند. با توجه به وزن کم آنها و قابلیت عوض کردن ابعاد تابلو روان و حتی در پاره ای از مواقع تغییر شغلتان که به سادگی و در لحظه میتوانید متن و نوشته های خود را تغییر دهید.

تبلیغات تابلو روان و تلویزیون شهری

این روزها تبلیغات قسمت زیادی از کسب و کارها را فراگرفته است به صورتی که بدون تبلیغات یا برنامه های تبلیغاتی محصول شما به دیگران معرفی نخواهد شد و کس یا کسانی خواهان آن نخواهند بود ، روش های متفاوتی برای تبلیغات از گذشته تا کنون وجود داشته است از روش های سنتی تا روش های نوین امروز که در سایت ها و شبکه های مجازی و اینترنتی به راحتی تبلیغات وسیع و عمیقی صورت میگیرد

 

یکی از وسایل تبلیغاتی و به عبارتی مدرن ترین وسیله تبلیغاتی قرن اخیر تابلو روان ها و تلویزیون های شهری میباشد که با کمی توجه در سطح شهر وسعت حضور آن ها و حضور پر اهمیت آن ها برای تبلیغات فروشگاه ها و مغازه ها را در میابید. اینکه این تابلو روان ها و تلویزیون های شهری غول پیکر چگونه هستند از چه ساخته شدند مکانیزم انتخاب آنها چیست را در این مقاله با ما همراه شوید.

تابلو روان چیست

تابلو روان نوعی وسیله نمایشی برای نمایش و بیان تبلیغات می باشد ، تابلو روان میتواند وسیله ای الکترونیکی استفاده شده در ماشین ها ، ساعت ها ، ایستگاه ها ، مغازه ها و…. باشد ، تابلو روان یک تلویزیون

تابلو فولکالر

شهری یعنی نمایشگری الکترونیکی (LED ) می باشد که مدرنترین و به روز ترین وسیله تبلیغاتی قرن اخیر در خصوص معرفی کالا ، خدمات ،محصول ویا فروشگاهی میباشد. تابلو روان ها با توجه به تکنولوژی روز و

 

کیفیت و تنوع زیادی ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است قابلیت پخش حروف و شکل ها را به صورت روان و متحرک دارد و برای برنامه های تبلیغاتی و ابزار تبلیغ فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیر

 

قطعات تابلو روان
ماژول:شاید شما هم نام بلوک های LED را شنیده باشید. کار این قطعه در تابلو روان ها نمایش اطلاعات انیمیشن ها و فیلم ها میباشد.ماژول ها یا سه رنگی هستند و یا به صورت تک رنگ بعضی از این ماژول ها کاملا ضد آب میباشند و به بهترین نحو ممکن در مقابل باران عمل میکنند

 

و مناسب برای تابلوهای روان بزرگ و مخصوصا آب و هوای بارانی میباشند از نظر فنی میتوان ماژول ها را جریان ثابت و ولتاژ ثابت تقسیم نمود ولی در این مورد نیز ماژول های جریان ثابت از نظر کیفیت و رنگ عملکرد بهتری داشته و مناسب تر میباشند. میتوان گفت ماژول اصلی ترین قطعه یک تابلو روان است.

قطعات تلویزیون شهری

منبع تغذیه: تغذیه تابلو روان ها توسط منبع تغذیه آن به وسیله تبدیل ولتاژ برق دویست و بیست ولت به ولتاژ مورد مصرف ماژول ها و دیگر قطعات تابلو تامین میگردد.

صفحه‌ کنترل: برد کنترل اطلاعات را در زمان های مشخصی ارسال میکند و عموما در تابلو ها به دو صورت عمل میشود اطلاعات یا آنلاین ارسال میگردد یا آفلاین که بر اساس نوع آفلاین یا آنلاین ارسال اطلاعات وظیفه

برد و چگونگی اتصالش به کنترلر مشخص میگردد.

 

فریم (شکل): قاب تابلو روان شکل یا فریم آن نیز قسمت مهمی از تابلو محسوب میگردد عموما این قسمت از جنس آلومینیوم یا فلز بوده که قطعات تابلو از جمله ماژول ها منبع تغذیه و برد کنترل درون آن قرار میگیرند.

 

تلویزیون شهری آنلاین

پخش آنلاین : اگر قصد پخش آنلاین برنامه و تبلیغات دارید باید از دستگاه مخصوصی بنام ویدیو پرسسور در تلویزیون شهری استفاده نمایید در هنگام ساخت تابلو میتوانید این قطعه را سفارش داده تا طبق برنامه شما عمل شود.

 

فواید تابلو روان 

تابلو روان درواقع برای تبلیغات ساخته شده است و مهمترین فایده و کاربرد آن تبلیغات میباشد ولی برای نصب تابلو روان باید از مراجع مربوطه مجوز کسب نمایید از مهمترین کاربردهای تابلو روان تبلیغات محیطی

توسط آن میباشد که بر سر در فروشگاه ها جاده ها و میدان های شهر نصب میباشد.

 

مزیت استفاده از تابلو روان و تلویزیون شهری

تبلیغ آسان محلی اولین مزیت استفاده از تابلو روان ها و تلویزیون های شهری میباشد اما این قطعات غول پیکر بر سر شهرها و میدان ها خوبی های دیگری نیز نسبت به سایر رقبای تبلیغاتی خود دارند که بهتر است این مزیت ها را بدانیم.

ماژول های به کار رفته در تابلو روان ها و تلویزیون های شهری فول کالر بوده و انواع رنگ ها را پشتیبانی میکند پس شما به راحتی تابلویی رنگارنگ و پر نور خواهید داشت.

بازدهی خیلی خوبی داشته و تبلیغاتی گیرا انجام میدهند با توجه به کارایی آن ها برق مصرفی بسیار پایینی دارند.

در برابر شرایط محیطی با توجه به ضد آب بودن قطعات ان و همچنین جنس ضد آب جعبه محافظ و بیرونی آن مقاوم بوده. در هر ابعاد وسایزی که دلخواه باشد می توان ان ها را تولید نمود.

 

همچنین زاویه دید کاملی دارند و کمتر دچار خطا میگردند پس اگر قصد تبلیغات پر بازده برای کالای خود ، فروشگاه خود و‌…..همین الان دست بکار شوید و یک تابلو روان یا تلویزیون شهری سفارش دهید

 

البته ممکن است برای شما سوال پیش بیاید رنگ تابلو روان یا تلویزیون شهری را چگونه انتخاب کنید که بازدهی خوبی داشته باشد پس همچنان با ما همراه باشید تا با نحوه رنگ مورد نظر هم آشنا شوید.

 

انواع تابلو روان

برای تبلیغات مناسب باید از رنگ های مناسب برای تبلیغات استفاده کرد عموما رنگ های تبلیغاتی شامل قرمز سبز سفید و آبی میباشد این رنگ ها به ترتیب در تابلو روان ها و تلویزیون های شهری به کاربرده میشوند و شما هر کدام از این رنگ ها را میتوانید انتخاب نمایید و برای تابلو خود استفاده کنید.

 

در مقاله های آینده بیشتر و کاملتر تاثیر استفاده از انواع آنها را در سایر مشاغل بررسی خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

5/5 (36)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *