تولید کننده مستقیم تلویزیون شهری. اجرای تلویزیون شهری 09125902103

 

 

 

 

شرکت پارسی الکترونیک مفتخر است که با بیش از یک دهه سابقه درخشان و موفق پیشرو در طراحی ،تولید و اجرای نمایشگرهای شهری و تابلوهای روان ، تلویزیون های غول پیکر شهری در خدمت مشتریان و همکاران گرامی بوده و با تیمی متخصص و با تجربه همواره تلاش مستقیمی در فراگیر شدن این فن آوری در کشور و تاثیر مثبت در نحوه اجرای این تکنولوژی ها در ابعاد و تراکمهای مختلف داشته و خواهد داشت.

برای سفارش تلویزیون دات 2 . دات 1/53 و دات 1/86 روی لینک زیر کلیک کنید.

تلویزیون p2, p1/53,p1/86 آمفی تئاتر سالنی 09125902103

 

تولید و پخش مستقیم فریمهای تلویزیون های شهری در ابعاد و اندازه های مختلف و اجرای تلویزیون های شهری در ابعاد و اندازه های مختلف در این سالیان برای بخش خصوصی و ارگانهای دولتی و نمایشگر های داخل سالن اجرا شده در استودیو های پخش ، نمایشگرهای اجرا شده در شرایط سخت در استخرهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی که خوشبختانه در تمامی این پروژه ها غالباً تمامی مشتریان به اهدافی که داشتند رسیده اند این اطلاعات در بازدید های دوره ای و نظر سنجی سراسری مکتوب انجام شده شرکت از تمامی پروژه های بدست آمده.

که این افتخار مهم نیز اول با عنایات خدا و بعد همکاری شما مشتریان عزیز ، و در آخر هم با از خودگذشتگی، تلاش بی وقفه، تعهد و تخصص تمامی عوامل و همکاران عزیز بوده و لا غیر…

پارسی الکترونیک 09125902103 استاد

۱-تولید فریم‌هایی با کیفیت بسیار بالا که اولین عامل در منتاژ نمایشگر هایی به معنای واقعی ضد آب و ضد ضربه را معنا میکنند..استفاده از پانچ واقعی نوع ماژول درحال استفاده… خود همین عامل در بیشتر مجموعه هایی که فریم را بصورت مستقیم تولید میکنند رعایت نمیشود بصورتی که از پانچی استفاده میکنند که اصطلاحاً دو پیچ نامیده میشوند… در این حالت از این فریم میشود در تمامی انواع ماژول استفاده شود…پانچ را با چند مدل جای پیچ cnc میکنند… که خب این خود ایرادی بزرگ محسوب میشود…از آن جای پیچهای اضافی آب براحتی به داخل تابلو نفوذ میکند…و تابلویی که آب به آن راه پیدا کند…دیگر قابل استفاده نیست. و دائما دچار اختلال میشود.

۲- استفاده از واشر آبندی شده روی ماژول که این عامل نیز بسیار تایین کننده است… دور تا دور ماژول دارای واشری از جنس پلاستیک می‌باشد که از ورود آب به داخل آن جلوگیری میکند… که متاسفانه غالبأ آنها را جدی نمی‌گیرند…

۳- نوع منتاژ ماژول ها.. فوق‌العاده میتواند تاثیر گذار باشد… بعنوان مثال با نمایشگر های زیادی روبرو میشویم که از ده پیچ تعبیه شده بر روی ماژول اغلب شش پیچ را می‌بندن و این موضوع بسیار تاثیر گذار است. چون ماژول ها به خوبی آبندی نمی‌شوند… ودر این حالت نیز آب براحتی به داخل نمایشگر نفوذ میکند.

جهت مشاوره خرید تلویزیون شهری بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تلویزیون شهری در تهران.تلویزیون داخل سالن 09125902103

 

 

۴- نحوه منتاژ پاورها…منابع تغذیه. که این عامل آب براحتی به داخل نمایشگر نفوذ میکند. مهمترین قسمت و حساس ترین متریال مصرفی در نمایشگر ها و تلویزیون های شهری دارند.. الف. تعداد ماژولی که از یک پاور برق میگیرند… در نمایشگرهای شهری بسته به نوع ماژول و آمپر مصرفی تعداد استفاده از پاورها متفاوت است.. معمولاً و صحیح این است که برای هر پاور مقداری هم تلورانس در نظر گرفته شود بعنوان مثال هرماژول قرمز تقریباً مصرفی معادل سه و نیم تا چهار آمپر دارند…و بعنوان مثال برای هر هشت ماژول قرمز یک پاور چهل آمپر پنج ولت استفاده میشود و الباقی جریان مصرفی پاور را ذخیره نگه میدارند…که البته در بسیاری از موارد دیده شده که نه تنها برای پاورها آوانسی در نظر نمی‌گیرند بلکه تعداد بیشتری ماژول به آنها وصل میکنند… که این خود عاملی بسیار مهم در عملکرد تلویزیون های شهری است…ب: نحوه استقرار پاورها (منابع تغذیه) داخل نمایشگر…معمولا پاورها را بصورت برعکس داخل تلویزیون های شهری نصب میکنند… چون در صورتیکه آب به داخل نمایشگر نفوذ کرد.. با توجه به پشت پاورها که بسته هستند از ورود آب به داخل آنها جلوگیری میکند و یا معمولا در کابینت‌های رنتال و یا ۹۶ در ۹۶ آنها را روی درب کابینت ((فریم نمایشگر)) به پشت و رو به پایین منتاژ میکنند.. و اما در نمایشگر های ایندور رنتال که بصورت ذاتی داخل سالن هستند در فریم های کوچکتر و ابعاد ۶۴در ۶۴ و یا ابعاد کوچکتر در کابینت‌های دایکست روی درب آنها باز بصورت بالعکس منتاژ میشوند…

5- نحوه نصب نمایشگر… که این عامل خود نیز بسیار موثر است.. نوع نصب ، نحوه زاویه دادن به نمایشگر، و حتی جای نصب و شرایط محیطی و آب و هوایی نصب میشوند و بنا به همان شرایط دور نمایشگر کاور که به نسبت ابعاد نمایشگر ها (تلویزیون های شهری) آببندی با کامپوزیت و یا ساندویچ پانل میشود.. که البته در تلویزیون های بزرگتر از شش متر مربع غالبأ از کولر هم استفاده میشود…

پارسی الکترونیک 09125902103 استاد

6- نکته قابل توجه دیگری که باید به آن اشاره کنیم اینکه معمولاً روی نمایشگر هایی که قرار نیست دور آنها کاور شود به اندازه طول تابلو یک ورق بصورت ابرویی بالا به پایین از دو طرف آبچکان نصب میکنند که در هنگام بارندگی آب باران را از روی نمایشگر به طرفین هدایت کند و برای اینکه آب روی فریم نمایشگر نماند و به داخل رسوخ نکند..

 

شرکت پارسی الکترونیک پیشرو و مفتخر است که برای اجرای صفر تا صد از ریختن فندانسیون تاساخت پایه و سازه نمایشگر و تلویزیون های غول پیکر شهری در خدمت شما مشتریان و همکاران گرامی باشد.. و در مقاله های آتی در مورد نمایشگرهای اجرا شده و راه اندازی آنها نیز تجربیاتی را در اختیار شما خوبان قرار دهد.

⁦   فروش تلویزیون شهری . ویدیو وال . تلویزیون سالنی   برای اطلاع از نحوه فروش کلیک کنید

5/5 (439)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *