بهترین تابلو روان ، تابلوی روان ارزان دوطرفه ، تلویزیون شهری پارسی الکترونیک

 خرید بهترین تابلو روان

در عصر جدید و این ده سال اخیر تابلوهایی با شکل و شمایل جدید و ابعاد و ویژگی های خاص و آپشنهای بسیار، با استفاده از تکنولوژی شدت نور و تصویر و از همه مهمتر مصرف برق ناچیز، عرصه رقابت را برای تابلوهای سنتی و قدیمی از جمله نئون فلکسی و بنر و…… را بسیار تنگ کرده و با بوجود آمدن این فن آوری ها حتی از نظر پرستیژ کاری نیز تاثیر مستقیم و زیادی در ایجاد انگیزه برای استفاده از آنها را در اغلب کسب و کارها و مراکز تفریحی ، مدارس و مساجد و حتی استفاده از آنها در سطح شهرها و حتی جاده ها برای اطلاع رسانی ها و بالا بردن سطح آگاهی مردم داشته است.

طبیعی ست که در این بین در ذهن بسیاری از مصرف کنندگان و مخاطبین در مورد نوع متریال مصرفی و جنس آنها نیز سوالات متعددی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم که تقریباً به تمامی آنها اشاره کنیم.

بسیاری از مشتریان بیشتر از اینکه به فکر کیفیت و عمر مفید تابلو روان باشند به دنبال ارزان ترین آن هستند که خب قطعاً هیچ ارزانی بی علت نخواهد بود.
مخصوصاً تابلو روان که از قطعات الکتریکی بسیاری تشکیل شده که هر یک از آنها می‌تواند نقش بسیار مهم در عملکرد آن داشته باشد و کافیست در پاره ای از مواقع قطعات به کار رفته جنس مرغوبی نداشته باشد و خوب مسلم است که دستگاه کیفیت مناسبی نخواهد داشت..
بسیاری از مشتریان این سوال را دارند که از کجا می توان تشخیص داد که که تابلو جنس درجه ۱ باشد و یا جنس بی کیفیت.؟
تشخیص چنین چیزی قطعاً تخصصی می خواهد که هرکسی آن را ندارد و نمی تواند تشخیص دهد.
در این مواقع چکار باید بکنیم و یا چطور می توانیم تشخیص دهیم تابلویی که می خواهیم تهیه کنیم جنس درجه یک می باشد و یا جنس متفرقه؟!؟

جواب بسیار ساده است ….در این مواقع تابلو روان تابلو روان فقط باید به رزومه و پیشینه آن مجموعه رجوع کنیم سابقه‌ای که آن مجموعه دارا می باشد و نمونه کارهایی که قبلاً اجرا کرده و تحقیق از مشتریان قدیمی و یا بازدید از تابلو های تولید شده قبلی..

در بسیاری از مواقع مشتریان سوال می کنند چرا قیمت‌هایی که داده می شود آن‌قدر متفاوت است و یا مثلاً قیمتی که شما می دهید بالاتر از جای دیگر می باشد جای دیگر قیمت کمتری قیمت داده..
در این مواقع جواب مشخص است… تابلویی که شما میخواهید تهیه کنید از قطعات الکترونیکی بسیاری تشکیل شده… نوع ماژول مصرفی متفاوت است.
در هر تابلوی روان باید برای تعداد مشخصی ماژول
یک منبع تغذیه یا همان پاور گذاشته شود.. در پاره ای اوقات فروشنده از روی نداشتن تخصص… برای تعداد ماژول بیشتری یک پاور استفاده میکند.. و یا از فریم درجه دو استفاده میکند و این درست همان تف�

تلفن مشاوره و فروش 09125902103

آدرس پیج اینستاگرام: parsielectronic_ali_ostad

 

تابلوی روان ارزان

پس نتیجه میگیریم بهترین تابلو روان تابلوی می باشد که ما از مجموعه ای تهیه کنیم که دارای تخصص،پیشینه و رزومه قوی می باشد… چون این مجموعه قطعاً برای اینکه سابقه و رزومه خودش زیر سوال نرود جنس بد به مشتری نخواهد داد..
و بسیاری از مشتریانی که بدنبال قیمت هستند و با قیمت پایینتر تابلو را تهیه میکنند…تابلوی روان
نامرغوب هم در ابتدا مشکلی نخواهد داشت و به مرور زمان متاسفانه دچار افت نور و ریزش میشود… ریزش به معنای سوختن پیکسلها می‌باشد..و دائما دچار مشکل میشود تا جایی که مشتریان را از این تکنولوژی دلزده میکند و متاسفانه این افراد اگر روز اول دقت بیشتری در خرید خود داشته باشند و بیشتر تحقیق کنند به هیچ عنوان از تهیه و استفاده از این فن آوری ها پشیمون نخواهند شد.. واینکه از قدیم هم گفته می‌شده که هیچ گرونی بی علت و هیچ ارزانی بی حکمت نیست کاملا علمی و تجربی می‌باشد.
تابلوی روان اگر جنس درجه یک باشد و توسط مجموعه ای متخصص منتاژ شود براحتی ده سال مستمر قابل استفاده است..
این به هیچ عنوان بد نیست که ما دنبال جنس مناسب باشیم ولی جنس ارزان قطعاً همیشه نمی‌تواند جنس خوبی تلقی شود… باید دنبال جنسی باشیم با قیمت متناسب… که قطعاً تناسبی که ایجاد میشود رابطه بین جنس اصلی و قیمتی با تناسبی نسبی که قطعاً خریدی موفق را برای ما رقم خواهد زد..
«تابلوی روان دو طرفه»
تابلوی روان دوطرفه در واقع دو تابلوی روان می‌باشد که با فریمی واحد آنرا به حالت دو رو تولید میکنند و در بیشتر مواقع این سوال برای مشتریان بوجود می آید که این یک تابلو و یک برد می‌باشد که در واقعیت چنین نیست و دارای دو ساختار کاملا از هم جدا و سازمان یافته که هر کدام هم برای خود تمامی قطعات لازم برای یک تابلوی واحد را دارا می‌باشد. و فقط فریم تولید شده شکل و شمایلی به آن میدهد که یک تابلو دیده شود و زیبایی بهتری را دارا باشد..
تابلوهای دو طرفه معمولا با زاویه نود درجه و ابعاد نسبتا کوچکتری تولید میشود چون به خودی خود زیاد نمی‌تواند در عرض پیاده رو کشیده باشد و طبیعتاً جلوی دید بقیه همسایگان را میگیرد. ولی بهترین گزینه برای دیده شدن در خیابانهای دو طرفه با تردد زیاد و یا داخل کوچه ها و دو نبش خیابان ها و چهارراه‌ها نیز استفاده بیشتری از آنها میشود…با قابلیت تغییر متن سریع و آپشن‌های همطراز با تابلوهای روان بزرگتر .

خرید تابلو روان یک سرمایه گذاری بلند مدت می باشد پرستیژ کاری بسیار بالا و آپشن هایی که تابلو روان در لحظه می تواند به کاربران بدهد تغییر متن و متون در شرایط فروش ویژه اطلاع رسانی های بسیار وسیع از طریق تابلو روان در لحظه میتواند ما را به هدف خود کاملاً نزدی�

تلفن مشاوره و فروش 09125902103

آدرس پیج اینستاگرام: parsielectronic_ali_ostad

تابلوی روان دوطرفه

در مواقع فروش ویژه و در مناسبت ها و ایام مختلف سال به ویژه در اعیاد برای عرض تبریک و زمانهای مختلف دیگر در لحظه می توان آن را به روز رسانی کرد و برتری های بزرگی که نسبت به تابلوهای دیگر دارند استفاده از انواع افکت ها و تکنولوژی نور و تصویر ، جابجایی بسیار راحت آنها در مواقعی که مستاجرین مجبور به عوض کردن مغازه هستند بسیار ساده می توانند آنرا با خود به جای جدید ببرند درصورتی که تابلوهای قدیمی مانند فلکس و یا کامپوزیت به هیچ عنوان چنین قابلیتی را ندارد..

در ضمن تابلوهای ثابت مانند چلنیوم و کامپوزیت با توجه به تنوع بسیاری که در این دوره پیدا کرده با توجه به جذابیت ها و به کار رفتن نور آر جی بی در آنها جان تازه ای به شکل و شمایل آنها داده و جلب توجه بالایی را نسبت به خود شکل داده ولی اگر واقع بینانه به کارایی و قرار گرفتن در ذهن مخاطبان در مورد آنها بخواهیم فکر کنیم بطور مثال… صبح که از منزلتان خارج می‌شوید تا شب به خانه برگردید از جلوی بسیاری از آنها رد می‌شوید که بسیاری از آنها نیز باتکنولوژی امروزی ساخته شده اند
اما اگر روی این گفته ما دقت بیشتری داشته باشید قطعا شما هم با ما هم عقیده میشوید…

این تابلوها هر قدر هم که در آنها تکنولوژی نور و رنگهای جذاب بکار رفته باشد… تقریباً بعد از یک هفته دیگر هیچ کنش و کششی را برای چشمان ما و ذهن ما ندارند…چرا؟

جواب بسیار ساده می‌باشد… آنها پس از مدتی به دیگر به چشم ما نمی آیند… چون چشم ما به آنها عادت می‌کند

با اینکه ما در مجموعه پارسی تمامی این تابلوها را با سلیقه مشتریانمان تولید میکنیم…… ولی کاملا بدون
تعصب اقرار میکنیم… کسانیکه که از تابلوهای روان و تلویزیون های شهری استفاده کرده اند به مراتب راضیتر و راحت تر بوده اند و دلیل آن به وضوح مشخص است

آپشن‌های بسیاری که تابلوهای روان و نمایشگرهای شهری دارند هم از دید مخاطبین هم از نظر ما قابل قیاس با انواع تابلوهای دیگر نیستند.. مخصوصاً تاثیر مستقیمی که در درآمد زایی و کسب و کار آنها داشته..که واقعاً انکار ناپذیر است.. ایجاد تنوع در لحظه برای مشتریان
در تغییر نوع افکت و متنهای اجرایی..

تلفن مشاوره و فروش 09125902103

آدرس پیج اینستاگرام: parsielectronic_ali_ostad

خرید بهترین تابلو روان

و در نوع پیشرفته تر آنها تلویزیون های شهری که به هیچ عنوان نمیتوان از انقلابی که آنها در دهه اخیر در تبلیغات محیطی و درآمد زایی و مخصوصاً اشتغال زایی ایجاد کرده اند به سادگی گذشت… نمایشگر هایی که در هر جایی که از آنها استفاده شده تاثیر بسیار مطلوبی در اطلاع رسانی ها بویژه گسترش فضای کسب و کار و حتی پرستیژ کاری داشته اند..
و چه پتانسیل و فضایی که برای اشتغال زایی و درآمد زایی در تبلیغات محیطی ایجاد شده… فن آوری هایی با ویژگی های بسیار زیاد که واقعاً هر قدر که از تاثیر گذاری این تکنولوژی ها مقاله بنویسیم باز هم نمی‌توانیم تاثیرات مثبت آنها را در دو دهه اخیر جمع بندی کنیم.

گروه متخصص پارسی الکترونیک پیشرو در تولید و معرفی هر چه بیشتر این فن آوری ها تمامی توان خود را در پیشرفت هر چه بیشتر و فرهنگ سازی استفاده درست و بهینه از این تکنولوژی ها را خواهد گذاشت.

5/5 (94)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *