انواع تلویزیون شهری. تلویزیون شهری داخل سالن.تلویزیون رنتال

انواع تلویزیون شهری

 

در حال حاضر، متداول ترین تابلوهای تبلیغاتی که در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد انواع تابلو روان و تلویزیون شهری است. دلیل محبوبیت این محصولات به قابلیت هایی مانند امکان تعویض راحت متن و پشتیبانی از انواع فرمت های عکس و فیلم بر می گردد. این امکانات موجب شده تا کاربران زیادی جذب آن ها شده و موضوعاتی مانند خرید تلویزیون شهری، خرید تابلو روان و نیز در صورت لزوم تعمیر تلویزیون شهری برایشان مطرح شود. در این مقاله سعی داریم به همه ی آنها بپردازیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات در فضای باز، راهی آسان در دستیابی به مخاطبان

امروزه که تبلیغات در فضای باز شتاب بیشتری پیدا کرده، دستیابی به مخاطبان به روشی مقرون‌به‌صرفه‌تر و مؤثرتر، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا بازخورد مثبت بیشتری دریافت کنند. تبلیغات در فضای باز که مزیت بزرگی در دستیابی به مخاطبان هدف شما در مدت زمان کوتاه ایجاد می کنند، از سایر ابزارهای تبلیغاتی موثرتر هستند. با انتخاب تبلیغات در فضای باز بهتر می توانید درک کنید که دستیابی به مخاطب هدف در مدت زمان کوتاه چقدر آسان است. انواع تلویزیون شهری و تابلو روان می توانند برای تبلیغات در محیط باز موثر باشند. اگر قصد خرید تلویزیون شهری یا خرید تابلو روان و حتی تعمیر تلویزیون شهری را دارید لازم است به نکاتی توجه کنید.

با تلویزیون شهری و تابلو روان بهتر دیده می شود

در شرایط زندگی در حال تغییر ما، مخاطبان همیشه انتظار نوآوری دارند. بنابراین به جای یک ابزار تبلیغاتی معمولی، می توانید با تبلیغات موثرتر در فضای باز، پروفایل شرکت خود را به محل مورد نظر منتقل کنید. خرید تلویزیون شهری و یا خرید تابلو روان بهتر است؛ چرا که صفحه نمایش LED نسبت به ابزارهای تبلیغاتی معمولی موثرتر است. در صورتی که لازم باشد تابلوهای استاندارد و بدون دقت تهیه شده را با تابلوهای ال ای دی مقایسه کنیم تابلوی ال ای دی ویژگی های قابل توجه تری دارد.

 

خرید تلویزیون شهری خرید تابلو روان
در هنگام خرید تلویزیون شهری و خرید تابلو روان رنگ نیز اهمیت دارد. تابلوی ال ای دی با رنگ هایی طراحی شده که جلب توجه می کند. رنگ قرمز یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در طراحی تابلوهای LED است. علاوه بر این، علائم LED اطلاعات بیشتری نسبت به یک علامت استاندارد ارائه می دهد. به طور معمول تلویزیون شهری یا تابلو روان در موقعیت هایی نصب می شوند که افراد بتوانند آن را ببینند. به این ترتیب مخاطب هدفی که تابلوی LED شما را می بیند، اطلاعاتی در مورد خدمات و محصولات شرکت شما خواهد داشت و مشخصات شرکت شما را در گوشه ای از ذهن خود می نویسد.

قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری

اگر قصد خرید تلویزیون شهری و خرید تابلو روان را دارید بهتر است ابتدا با قطعات اصلی به کار رفته در ساخت آنها آشنا شوید. قطعات به کار رفته در ساخت این تابلوها از انواع ماژول ال ای دی، پاور، مادربرد HD و HS، قاب CNC با رنگ کوره ای برد کنترلر و لوازم جانبی مانند پیچ ماژول LED، واشر آب بند هر ماژول ال ای دی، کابل فلت و کابل برق تشکیل شده که به شرح آنها می پردازیم

مازول تلویزیون شهری                   تلویزیون شهری رنتال 

با کنار هم قرار گرفتن ماژول ها کنار هم صفحه ال ای دی تشکیل می شود. طول عمر و کیفیت تلویزیون شهری و تابلو روان به نوع ماژول ال ای دی به کار رفته دارد. در واقع، این ماژول ها مسئولیت دریافت اطلاعات از کنترلر و پخش متن یا تصویر از طریق روشن و خاموش کردن نور ال اس دی ها در زمان های مقتضی را بر عهده دارند.

کیفیت و طول عمر ماژول ها به کیفیت قطعات الکترونیکی به کار رفته در آن مانند نوع چیپ به کار رفته در LED ماژول، پی سی برد آدرس دهی ماژول، نوع IC به کار رفته در ماژول LED، جنس فریم پلاستیکی به کار رفته در ساخت ماژول ال ای دی و ماسک LED ها بستگی دارد. بنابراین در هنگام خرید تلویزیون شهری و نیز خرید تابلو روان با نوع و تعداد ماژول های محصول دقت کنید.

برد کنترلر تلویزیون شهری                                               تلویزیون داخل سالن

کنترلر، بردهای الکتریکی هستند که توسط یک پردازنده قوی، اطلاعات را بر روی ماژول ها نمایش می دهد. در واقع، کنترلر وظیفه برنامه نویسی یک ماژول ال ای دی را برعهده دارد. هر کنترلر با یک نرم افزار مخصوص کاربر را قادر می سازد تا هرگونه نوشته، تصویر و فیلم را در تابلو روان و یا تلویزیون شهری به نمایش درآورد. کنترل ها شامل انواع ساده، طیف دار و فول کالر می شوند که لازم است در هنگام خرید تلویزیون شهری و خرید تابلو روان به آن دقت کنید.

کارت کنترل تلویزیون شهری

کارت های کنترل به عنوان مغز یک مدار عمل می کنند. با استفاده از این کارت ها می توانید انواع تراکنش های مربوط به محصولات خود را با موفقیت انجام دهید. به عنوان مثال، افزودن متن اسکرول، کار با ویژگی تاریخ و زمان، ایجاد تغییرات مورد نظر در سیستم با کارت های کنترل امکان پذیر است. به همین دلیل مغز سیستم محسوب می شود و حساس ترین نقطه است. کیفیت این کارت ها به این معنی است که می توانید عمر سیستم خود را برای مدت زمان بسیار طولانی تری افزایش دهید. انواع کارت کنترل به شرح زیر است؛
کارت کنترل TF – یکی از کارت هایی است که برای پنل ها تولید می شود. با این کارت ها می توانید نوری را که از پنل دریافت می کنید کنترل نمایید. ظرفیت سرویس دهی همزمان در 16 منطقه مختلف را دارد. مصرف برق را متعادل کرده و به شما امکان می دهد خودتان سیستم را مدیریت کنید.
کارت کنترل HD – با این کارت‌ها می‌توانید پنل‌هایی را به دست آورید که تقریبا کامل هستند. به لطف این کارت ها، مدیریت یک پنل راحت، موثر و بی نقص امکان پذیر است.
کارت کنترل BX – اگر می خواهید پانل را به صورت بی سیم کنترل کنید، این همان کارتی است که به دنبال آن هستید. این امکان را به شما می دهد تا به صورت بی سیم یک سیستم را در فواصل طولانی کنترل کنید. جریان داده سریع و بدون تلفات و غیره آنها محصولات مادام العمر با تمام ویژگی های خود هستند.
کارت کنترل ویدیو – معمولاً در رایانه ها دیده می شود. این ابزارها را قادر می سازد تا تصاویر گرافیکی با کیفیت را به سایر ابزارهای نمایش ارسال کنند..
Video Processor- تصویر دریافتی از دستگاه را پردازش کرده و به صفحه نمایش ارسال می کند. به عنوان یک پردازشگر ویدیو کار می نماید. به جای یک عکس فوری، یک تصویر ضبط شده را به شما ارائه می دهد.
در هنگام تعمیر تلویزیون شهری، خرید تلویزیون شهری و خرید تابلو روان به کیفیت کارت کنترل محصول توجه داشته باشید.

پاور (منبع تغذیه)

پاور یا همان منبع تغذیه مسئولیت تامین برق قطعات تابلو روان و یا تلویزیون شهری را بر عهده دارد. پاورها با ولتاژهای مختلف مانند 5، 12 و … شناخته می شوند. پاورهای ضد آب مناسب قرار گرفتن در محیط های در معرض باد و باران هستند که لازم است در هنگام خرید تلویزیون شهری یا خرید تابلو روان به آن دقت کرد. ترانسفورماتورها سیستمی هستند که برای انتقال انرژی الکتریکی بین بیش از یک مدار استفاده می شود. آنها با ثابت نگه داشتن مقدار فرکانس انرژی، به شما کمک می کنند تا مقادیر مربوط به ولتاژ یا جریان را تغییر دهید. تنوع در این محصولات حائز اهمیت است که در عملکرد سیستم های روشنایی LED نیز کاربرد دارند. ترانسفورماتورهای مختلفی که می توانید با توجه به محاسباتی که انجام می دهید خریداری کنید در توان های زیر موجود است که دقت به آن در هنگام خرید تلویزیون شهری و خرید تابلو روان ضروری است.
· ترانسفورماتور 5 ولت
· ترانسفورماتور داخلی 12 ولت
· ترانسفورماتور 12 ولت فضای باز
· ترانسفورماتور داخلی 24 ولت
· ترانسفورماتور مبدل 36 ولت 9 ولت – 5 ولت

با انواع ترانسفورماتور، می توانید انرژی مورد نیاز برای سیستم های روشنایی را دریافت کنید. با این قطعات قابل اعتماد که انرژی از بیرون به داخل را جمع آوری می کند و می تواند در مواقع اضطراری به طور خودکار خاموش شود، کوچکترین شکی در مورد نصب برق نخواهید داشت. نکته مهم در اینجا این است که نصب با کیفیت بالا و اینکه ترانسفورماتور شما برای تامین توان این نصب مجهز است.

محصولات رایج تلویزیون شهری و تابلو روان

محصولات رایج در محصولات تلویزیون شهری و تابلو روان به شرح زیر است؛

تابلوهای ال ای دی

این تابلوها می توانند برنامه ریزی شوند، تصاویر اضافه کنند و ساعت را نشان دهند. با استفاده از این محصول در محیط خارجی کسب و کار خود به راحتی می توانید توجه مشتریان را جلب کنید. برای اینکه از رقبای خود متمایز شوید و درآمد خود را افزایش دهید، این محصولات مواد تبلیغاتی مورد نظر شما هستند. شما می توانید برای خرید تلویزیون شهری و یا خرید تابلو روان با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه از وب سایت ما بازدید کنید.

صفحه نمایش ال ای دی

صفحه نمایش ال ای دی که از ترکیب بسیاری از محصولات ال ای دی شکل می گیرد، امروزه در خودروهایی که با این ویژگی کار می کنند استفاده می شود. بیشتر در محصولات تلویزیون و کامپیوتر استفاده می شود. این صفحه نمایش ها که طبق استانداردها کاملا مقرون به صرفه هستند تقریبا نصف قیمت هایی هستند که سرویس فنی در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این محصولات با دوام و کیفیت بالا، میتوانید سال ها از تلویزیون یا کامپیوتر خود استفاده کنید. برای تعمیر تلویزیون شهری، خرید تلویزیون شهری و خرید تابلو روان به سایت ما مراجعه کنید.

تابلوهای led Leon

با این محصولات که در فعالیت های تبلیغاتی بسیار رنگارنگ و باحال مورد استفاده قرار می گیرند، به راحتی می توانید به مخاطبان هدف خود برسید. با تابلوهای led Leon می توانید تبلیغات رنگارنگ انجام دهید و محصولات فوق العاده را به راحتی به نمایش بگذارید.

تابلوهای داروخانه

شما می توانید این محصولات را که طبق مقررات باید با شرایط خاصی مطابقت داشته باشد، تهیه کنید. تابلوهای داروخانه باید مخصوص هر نما تولید شوند.

تابلوی قیمت پمپ بنزین

شاید یکی از ضروری ترین عناصر پمپ بنزین باشد. با این تابلوها که باید در پمپ بنزین ها باشند و به صورت عملی به روز می شوند، می توانید توجه مسافران را از مسافت های طولانی به خود جلب کنید. تابلوی قیمت پمپ بنزین به مهم ترین و قابل توجه ترین شکل مخصوص طراحی شده است.

قیمت تلویزیون شهری

قیمت انواع تلویزیون شهری در بازار کاملاً ناپایدار است. امروزه می توان محصولات بی کیفیت اما ارزان و نیز با کیفیت ولی ارزان را در کنار هم پیدا کرد. در هنگام خرید تلویزیون شهری و خرید تابلو روان به عوامل موثر در قیمت ها توجه کنید. عوامل موثر بر قیمت ها از نظر قیمت تابلو به شرح زیر است؛
داشتن یک علامت کیفیت در قیمت تاثیر داشته و محصول تا سال های آینده برای شما کار خواهد کرد. در عین حال، باید در برابر شرایط بد آب و هوایی مانند باران مقاوم باشد، زیرا در فضای باز نیز کار می کند. بنابراین کیفیت تاثیر زیادی در قیمت دارد. ابعاد محصول نیز مهم است. با بزرگ شدن اندازه تلویزیون، مواد استفاده شده افزایش یافته و بنابراین قیمت به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
گاهی اوقات ممکن است برای محصولاتی که در داخل یا خارج استفاده می شود تفاوت قیمت وجود داشته باشد. محصولاتی که در فضای باز استفاده می شوند باید دوام بیشتری داشته باشند و ضد آب و گرد و غبار باشند. این نیز عاملی است که بر قیمت تاثیر می گذارد. همانطور که مشاهده می شود قیمت تابلوها جدای از این موارد به دلایل زیادی اعم از کوچک و بزرگ بستگی دارد. با این حال، اگر قصد خرید خرید تلویزیون شهری و یا خرید تابلو روان را دارید و میخواهید فعالیت های تبلیغاتی خود را برای سالیان متمادی با تلویزیون شهری انجام دهید، قطعاً نباید از نظر کیفیت کوتاهی کنید. تابلوها برای شما هزینه نیستند، بلکه منبع درآمدی هستند که مشتری را به سمت شما می آورد.

تلویزیون شهری و تابلو روان

شما می توانید بسیاری از انواع تلویزیون شهری و تابلو روان را در وب سایت ما پیدا کنید. علاوه بر این، نکته مهم در این علائم، مقیاس پذیر بودن آنهاست. با استفاده از این پنل ها که می توانند به اندازه دلخواه شما تنظیم شوند، کار جانمایی برای شما راحت خواهد بود. با استفاده از تلویزیون های شهری که آنها را یکی از ابزارهای مهم برای افرادی که اهمیت تبلیغات را می دانند، می توانید بلافاصله به مشتری مورد نظر خود برسید. برای خرید تلویزیون شهری، خرید تابلو روان و نیز تعمیر تلویزیون شهری از مشاوران مجرب ما کمک بگیرید.

تلویزیون داخل سالن

فن آوریهایی پر قدرت و با کیفیت در تراکمهای بالا و خیره کننده که نوع این تکنولوؤی نحوه استفاده از آنها را نیز از سایر نمونه های تلویزیون شهری متفاوت و جدا کرده تلویزیون داخل سالن دارای تنوع بسیار زیادی است که واقعا پرداختن کامل به انواع تلویزیون داخل سالن نیاز به یک مقاله زیاد و گسترده دارد به همان گونه که خود آنها هم دارای گستردگی و پیچیدگی فراوانی هستند. تا جایی که کسانی که میخواهند از این محصولات استفاده کنند معمولا بیش از یک ماه تحقیق و بازدید از نمونه ها و تراکمهای متنوع تلویزیون های داخل سالن را صرف خرید آنها میکنند و ما نیز ترجیها در یک مقاله دیگری بصورت مفصل برای شما آنها را آنالیز خواهیم کرد.

تلویزیون شهری رنتال

تلویزیون شهری رنتال هم با تنوع زیادی در تراکمهای مختلف و فوق العاده دور از ذهن در حال گسترش هستند و بصورت کاملا باور نکردنی روز به روز تکنولوژی تولید آنها وسعت بیشتری پیدا کرده تا جایی که ما که الان در حال نوشتن این مقاله هستیم بطور مستقیم و کامل نمیتوانیم در مورد تراکمهای جدیدی که در حال تولید و رونمایی هستند نظری قاطع بدهیم. فن آوریهایی با کیفیت و تنوع باور نکردنی که روز به روز هم از نوع دیگری از آنها رونمایی میشود و این قدرت بالای مغز انسان است که با کمک خداوند بزرگ لحظه به لحظه هم شاهد نوع آوری و شکوفایی بهتر و بیشتر این نوع فن آوریها هستیم.نمایشگرهایی کاملا بینظیر در نوع استفاده و سرعت بالای منتاژ و نصب آنها که واقعا جایی برای حرف و حدیث در مورد کم و کاستی آنها برای مخاطبین و کاربران باقی نگذاشته اند. و ما هم ترجیها در یک مقاله بسیار وسیع در مورد کم و کیف تلویزیون شهری رنتال به بحث و گفتگو میپردازیم.

5/5 (70)

لطفا امتیاز دهید

About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *